Polski
Gamereactor
wiadomości

Twórca serii Yakuza: "Era gier, w których wolumen jest głównym punktem sprzedaży, wkrótce minie"

Toshihiro Nagoshi pracuje nad aktywnym zmniejszeniem rozmiaru swojego obecnego projektu.

HQ

Trzy lata temu twórca serii Like a Dragon/Yakuza, Toshihiro Nagoshi, opuścił zarówno swoje dzieło, jak i Segę, aby założyć własne studio. Nazywa się po prostu Nagoshi Studio i nie wiemy jeszcze dokładnie, nad czym pracują, poza tym, że będzie to tytuł AAA.

Teraz nieco uchylił rąbka tajemnicy na temat przyszłości, a w wywiadzie dla Famitsu dowiadujemy się, że pracuje nad "grą dla dorosłych", która będzie miała wyższą klasyfikację wiekową, a także nieco bardziej wymagający system gry (przetłumaczone przez Bing):

"Ponadto system gry jest bardziej złożony, niż się wydaje na pierwszy rzut oka. Nie chcemy jednak, aby była to skomplikowana gra".

Być może nie będzie ona też tak obszerna, jak jego tytuły z serii Like a Dragon/Yakuza, ponieważ deklaruje również, że uważa, że rozmiar gier jako punkt sprzedaży odchodzi w zapomnienie:

"Jeśli spojrzysz na tę sytuację, ilość gier konsolowych w życiu fanów gier głównego nurtu może być nieco przesadzona. Wciąż jest wiele tytułów, ale czuję, że era gier, w których wolumen jest głównym punktem sprzedaży, wkrótce minie.

W wywiadzie Nagoshi wspomina również, że obecnie stara się zmniejszyć rozmiar świata gry, aby cały czas oferować nowe doświadczenia i nie mieć zbyt wielu powtórzeń.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy faktycznie zobaczymy projekt, ale wygląda na to, że Nagoshi jest gotowy do rozpoczęcia pełnej produkcji dość szybko, więc miejmy nadzieję, że dowiemy się więcej w ciągu najbliższych kilku lat.

Twórca serii Yakuza: "Era gier, w których wolumen jest głównym punktem sprzedaży, wkrótce minie"

Dzięki, Automaton.



Wczytywanie następnej zawartości