Polski
Gamereactor
wiadomości
The Lord of the Rings: Gollum

Twórcy The Lord of the Rings: Gollum przepraszają za złą grę

Obiecują naprawić błędy i problemy techniczne, ale czy to wystarczy?

HQ

Nieimponujące zwiastuny i kilka opóźnień na szczęście sprawiają, że wielu w zasadzie zapomina, że The Lord of the Rings: Gollum został uruchomiony na początku tego tygodnia. Mówię na szczęście, ponieważ Ben nie jest jedynym, który twierdzi, że gra jest bardzo zła. Te reakcje sprawiły, że deweloperzy z Daedalic wystosowali przeprosiny.

Post na Twitterze mówi:

"Chcielibyśmy szczerze przeprosić za rozczarowujące doświadczenie, jakie wielu z was miało z The Lord of Ring: Gollum po jego wydaniu. Uznajemy i głęboko żałujemy, że gra nie spełniła oczekiwań, jakie postawiliśmy sobie lub naszej oddanej społeczności. Proszę przyjąć nasze szczere przeprosiny za wszelkie rozczarowania, które mogło to spowodować".

Słusznie. Miło jest widzieć, jak deweloperzy i wydawcy żyją zgodnie ze swoimi błędami, ale czy na pewno? Oto, co zespół mówi o przyszłości gry:

"Rozumiemy, że sukces gry zależy od radości i satysfakcji graczy. Naprawdę cenimy Wasze opinie i aktywnie słuchamy Waszych głosów, czytamy Wasze komentarze i analizujemy konstruktywną krytykę i sugestie, które dostarczyliście.

Nasz zespół programistów pilnie pracuje nad rozwiązaniem błędów i problemów technicznych, których wielu z was doświadczyło. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać wam łatki, które pozwolą wam cieszyć się pełnym potencjałem gry."

Błędy i problemy techniczne to tylko niewielka część problemu Bena z grą, ponieważ wiele podstawowych filarów również nie jest satysfakcjonujących. Większość z nich jest prawie niemożliwa i bardzo kosztowna do naprawienia, więc czy trochę szlifu wystarczy, aby The Lord of the Rings: Gollum odniósł sukces lub przynajmniej w porządku? Powiedz mi.

The Lord of the Rings: Gollum

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości