Polski
Gamereactor
wiadomości
Skull and Bones

Ubisoft: Odzew na Skull and Bones był ogromny

Wydaje się, że piracki symulator radzi sobie dobrze, jeśli kierujemy się własnymi informacjami i sformułowaniami Ubisoftu.

HQ

W lutym, po długim czasie rozwoju, Skull and Bones został w końcu wydany. Podczas gdy my w Gamereactor uważaliśmy, że gra była bardzo poniżej standardów w momencie premiery, Ubisoft twierdzi, że reakcja na sezon 1 gry była "ogromna". Oto, co piszą na nowym blogu na swojej stronie internetowej:

"Zacznijmy od tego, jak niesamowite było dla nas wszystkich pracujących nad Skull and Bones być świadkami ogromnego odzewu całej naszej społeczności od czasu premiery naszej gry [...] Od sposobu, w jaki nasi gracze angażują się w naszą grę i zawartość, po mnóstwo zrzutów ekranu, filmów i transmisji na żywo udostępnianych w mediach społecznościowych, Discordzie i Reddicie".

"Ogromny" to nieco ambiwalentne słowo, które samo w sobie niekoniecznie jest pozytywne, ponieważ jest często używane jako przysłówek podkreślający coś, co jest szczególnie dobre lub złe. Ubisoft również nigdy nie precyzuje w całym poście, co dokładnie jest ogromne, poza tym, że zaangażowanie było po prostu "świetne".

"To dzięki Waszemu niesamowitemu zaangażowaniu mogliśmy przez cały sezon 1 obserwować, słuchać, rozumieć, a co ważniejsze, reagować na Wasze opinie co tydzień [...] Nasze zobowiązanie pozostaje niezmienne - tworzyć i aktualizować naszą grę razem, z naszą społecznością. Nie byłoby to możliwe bez pasji i poświęcenia, które okazaliście Skull and Bones ".

Jest to następstwo Skull and Bones, który najwyraźniej zaczyna bardzo powoli, ale może statek ma zamiar zawrócić? Z sezonem 2 tuż za rogiem - i dwoma kolejnymi planowanymi zgodnie z mapą drogową roku 1, Ubisoft wydaje się chcieć nadal wspierać swój nieco kłopotliwy symulator piratów przez co najmniej kolejny rok.

Skull and Bones

Powiązane teksty

Skull and Bones Score

Skull and Bones

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Miejscami jest potencjał do zbadania, ale jest też zbyt wiele, aby ten statek mógł wrócić do portu.



Wczytywanie następnej zawartości