W ciągu ostatnich kilku dni serwery PlayStation Network doznały wielu problemów. Wpłynęło to na tytuły usług na żywo lub tytuły, których główna baza graczy zamieszkuje tryb online. UFL, darmowy projekt piłkarski opracowany przez rozproszone studio Strikerz Inc, który ma na celu konkurowanie z EA Sports FC i eFootball, ucierpiał z tego powodu i aby ulżyć swoim graczom (i przy okazji promować grę), dodali dodatkowe wyzwanie, aby zrekompensować możliwą utratę swoich użytkowników. Wyzwanie potrwa od 01:00 15 lutego do 01:00 16 lutego, a aby je ukończyć, musisz wygrać mecz w trybie rankingowym/showdown, aby zdobyć 2 400 000 CP + 135 Star Points.
Nastąpiła również zmiana w interfejsie gry. Tymczasowo usunięto element, który pozwalał śledzić postępy Team Pass poprzez zdobywanie stron. Na swoim koncie X twierdzą, że jest to spowodowane względami projektowymi i że już pracują nad ulepszoną wersją tej funkcji, która będzie ponownie dostępna w najbliższej przyszłości. Ta zmiana nie wpłynie na sposób zdobywania nagród w postaci przepustki drużynowej.
Możesz przeczytać ich wyjaśnienie w poniższym tweecie!