Polski
Gamereactor
wiadomości
Out of Sight

W jaki sposób The Gang wymyślił perspektywę drugiej osoby Out of Sight ?

Rozmawialiśmy z deweloperem, aby dowiedzieć się więcej o tym intrygującym założeniu rozgrywki i o tym, czym zostało zainspirowane.

HQ

Za kilka tygodni deweloper The Gang będzie chciał wprowadzić na rynek swoją niezwykłą klimatyczną grę grozy Out of Sight, przy czym jest to szczególnie interesujący pomysł, ponieważ rozgrywa się nie tylko w perspektywie pierwszoosobowej, ale także z perspektywy drugiej osoby. Ponieważ tylko kilka gier eksploruje perspektywę drugiej osoby, zapytaliśmy dyrektora kreatywnego Pera Hallrosa i producenta wykonawczego Patricka Berglinda o to, jak wymyślili mechanikę rozgrywki i czym ją zainspirowali.

Zacznijmy od tego, że Hallros powiedział nam w wywiadzie, który możecie zobaczyć poniżej z zlokalizowanymi napisami: "Tak naprawdę zaczęło się od wymyślenia, czym jest perspektywa drugiej osoby? A potem przeprowadziliśmy badania, jak to może zachowywać się w grze. I wymyśliliśmy to rozwiązanie, w którym masz wolnostojący... gdzie twoje oczy są w innym charakterze. A potem stała się bardzo silna więź między tymi postaciami. Gdzie... och, ale chcę zabrać ze sobą aparat do oczu, prawda? To stało się naturalnym przejściem do pierwszej osoby, w której nosisz ją w ramionach. A potem sprowadź to na karb perspektywy drugiej osoby. Patrzysz na siebie oczami kogoś innego".

HQ

Berglind kontynuował: "Myślę też, że mam na myśli koncepcję gier 2D, w tym przypadku koncepcję gier 3D. I zamiast iść daleko przed krzywą i robić coś radykalnego pod względem mechaniki, to jest super daleko do przodu, prawda? Wybieranie aspektów i po prostu poprawianie ich i doskonalenie jest nieco bardziej interesujące, przynajmniej dla nas, niż myślenie: "Zróbmy grę 4D z pachnącym sterowaniem czy czymś w tym stylu". To może trochę za daleko. Ale myślę, że w tym aspekcie, mam na myśli, że z perspektywy drugiej osoby, mogę odłożyć aparat. To całkiem proste, jeśli to ma sens, jeśli chodzi o koncepcję. Ale udoskonalenie tego w rozgrywce było dużym wyzwaniem. Myślę, że nam się to udało.

Hallros dodał nieco później : "Mogę tylko dodać, że wiele rzeczy, które znaleźliśmy podczas badań, jest trochę jak w starych grach z serii Resident Evil, gdzie masz statyczne kamery, prawie jak kamery CCTV, obserwujące postać, a następnie poruszające się statycznie. Ale potem byliśmy naprawdę zaintrygowani myślą, okej, ale co, jeśli ta kamera to zupełnie inna postać? I to właśnie wtedy mamy do czynienia ze współpracą lub przejściem między perspektywą pierwszej i drugiej osoby".

Out of Sight ukaże się na PC i konsolach 22 maja, a cały wywiad możecie obejrzeć powyżej, aby dowiedzieć się więcej o tym, jaki horror zaprezentuje, jak wasze zmysły zdradzą was w grze, a także jak Little Nightmares i Driver: San Francisco pomogły dopracować wizję gry...

Out of Sight

Powiązane teksty

Out of Sight Score

Out of Sight

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Horror The Gang wnosi świeżą perspektywę do przestrzeni horroru w sposób, który mogą docenić weterani graczy.



Wczytywanie następnej zawartości