Zaledwie kilka dni temu informowaliśmy o nowościach związanych z aukcją logo o wadze 250 kg Twitter, które było przymocowane do siedziby platformy mediów społecznościowych w San Francisco, zanim Elon Musk kupił firmę i zmienił jej nazwę na X. Otóż teraz, gdy aukcja została zamknięta, a logo zostało sprzedane za dość sporą cenę.
Dom aukcyjny RR Auction przeprowadził postępowanie, które po kilku gorączkowych tygodniach zakończyło się zaledwie kilka dni temu i zakończyło się zwycięską licytacją w wysokości 34 375 dolarów. Oznacza to, że ktoś gdzieś na świecie musi teraz ręcznie odebrać lub zapłacić za wysyłkę, aby otrzymać ogromne, prawie czterometrowe logo wysłane do jego domu.
Należy powiedzieć, że logo nie sprzedało się za tyle, ile oczekiwano, ponieważ szacunkowa wartość logo ma wynosić ponad 40 000 USD według RR Auction.
Czy wydałbyś ponad 30 000 USD na ogromny znak logo?