Podczas gdy Hollywood stale wspina się na drogę do finansowego odkupienia po pandemii COVID-19, nadal żyje w cieniu dominacji serwisów takich jak YouTube, Instagram i TikTok. Nawet w kinach, gdzie myślisz, że możesz uciec od niekończącego się przewijania, najwyraźniej nie będziesz miał wiele szczęścia.
Według danych amerykańskiej Narodowej Grupy Badawczej (za pośrednictwem Bloomberga), około 60% nastolatków korzysta z telefonów podczas oglądania filmów i telewizji w domu, a prawie 20% nastolatków korzysta z telefonów podczas pobytu w kinie.
Ponieważ zdobycie telefonu, który może odtwarzać YouTube i dawać dostęp do mediów społecznościowych, jest łatwiejsze niż kiedykolwiek, nic dziwnego, że tak wiele dzieci i nastolatków woli krótsze treści na mniejszych ekranach. Wygląda na to, że zbliża się do punktu, w którym dzieci mogą dostać telefon, zanim zostaną same w domu.