Polski
Gamereactor
wiadomości
Call of Duty: Black Ops 4

Call of Duty: Black Ops 4 sprzedaje się lepiej niż Black Ops 3

HQ

Wiele osób twierdziło, że brak trybu dla pojedynczego gracza w najnowszej odsłonie serii Call of Duty jest dużym błędem. Dane udowadniają jednak co innego i okazuje się, że w rzeczywistości jest bardzo niewielu graczy, którzy grają w kampanie fabularne, a twarde liczby pokazują, że decyzja Activision i Treyarch opłaciła się.

Variety informuje, że Call of Duty: Black Ops 4 wyprzedziło sprzedaż Black Ops 3 (na PC ponad trzykrotnie) już po trzech tygodniach po premierze gry, a to nie koniec - gracze spędzają w niej średnio 20% więcej czasu niż w przypadku Call of Duty: Black Ops 3.

Zasadniczo było to niby proste, a jednak genialne, by skupić się wyłącznie na aspektach, z których gracze faktycznie korzystają. Call of Duty: Black Ops 4 okazało się wielkim hitem, więc nam pozostaje obserwować, jak wpłynie to na branżę gier wideo, skoro deweloperzy mogą bez problemu obniżyć koszty produkcji, znacząco zwiększając sprzedaż.

HQ
Call of Duty: Black Ops 4

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości