Polski
WIADOMOść - ZAWARTOść SPONSOROWANA

Skydome połączy MOB-ę z tower defense

Najnowszy zwiastun pokazuje lepsze spojrzenie na rozgrywkę.

Niedawno Gamigo US Inc. opublikowało nowy zwiastun nadchodzącej gry MOBA typu tower defense, Skydome, która oferuje unikalną mieszankę.

HQ

Zaprojektowana jako konkurencyjna gra wieloosobowa 4v4 Skydome umożliwia zabawę dwóm drużynom rywalizującym ze sobą na podzielonej arenie, gdzie nie ma bezpośredniego PvP. Zamiast tego tytuł prosi graczy o obronę swojej bazy przed falami atakujących wrogów, używając serii wież, pułapek i ścian, aby spowolnić wrogów. Pod tym względem jest to w dużej mierze gra typu tower defense, w której gracze będą musieli współpracować, aby bronić swojej bazy przed wieloma wrogami, ale ponieważ istnieje szereg Bohaterów do wyboru, każdy z unikalnymi umiejętnościami i wieżami, gra jest także uznawana jako MOBA.

Każdy Bohater ma listę ataków, ruchów i umiejętności interwencyjnych, które są dla niego naprawdę wyjątkowe; każdy pasuje do określonej roli, która odzwierciedla to, co może wnieść do zespołu. Niektórzy czempioni przodują w zadawaniu obrażeń i lepiej nadają się do radzenia sobie z nadchodzącymi wrogami, podczas gdy inni, na przykład klasa wsparcia, mają szczególnie potężne zdolności interwencyjne, które sieją spustoszenie w strukturach i obronie przeciwnych drużyn - stąd konkurencyjny projekt dla wielu graczy.

Aby zrozumieć, w jaki sposób Skydome wyróżnia się na tle konkurencji, Gamereactor miał ostatnio okazję uczestniczyć w sesji z przewodnikiem, podczas której zadaliśmy deweloperom kilka pytań na temat gry.

Skydome

Na początek zadaliśmy pytanie o tempo meczu i jak długo trwają mecze. Odpowiedź Kinship brzmiała: „W przypadku Skydome jest to trochę krótsze. Średni czas meczu wynosiłby około 18 minut i nie będzie meczów trwających dłużej niż 25 minut. Gdy dojdziesz do 20. fali, pojawi się ostateczny boss. Jeśli zostanie pokonany, przeciwna drużyna przegrywa".

Zapytaliśmy również Kinship o wyzwanie związane z progiem wejścia, problem, który często nęka gry z gatunku MOBA. Powiedzieli nam: „Podczas produkcji mierzyliśmy poziom trudności gry na zasadzie wyimaginowanego budżetu. Nie chcieliśmy przytłoczyć gracza atrybutami i różnymi statystykami. W Skydome koncentrujemy się na pracy zespołowej i koordynacji, a nie indywidualnej strategii lub umiejętnościach odbiorcy".

Ponieważ Skydome jest obecnie w fazie zamkniętej bety i zamierza wejść do Steam Early Access w lipcu, zapytaliśmy Kinship o jego plany na przyszłość. „Ilość rzeczy, które chcemy zrobić, jest niepoliczalna" - powiedział deweloper. „Mapa drogowa jest już bardzo pełna".

Skydome

W związku z tym poruszyliśmy również kwestie kosmetyczne i sposób ich integracji oraz sposób, w jaki Skydome może odróżnić się od konkurencji. „Chcemy, aby doświadczenie Skydome było jak najbardziej zbalansowane" — powiedział Kinship. „Jeśli chodzi o personalizację, mamy pomysł na przepustki sezonowe i wydarzenia sezonowe, Halloween, Boże Narodzenie, a nawet niektóre samodzielne skórki".

Mając już plany na premierę jesienią i okres wczesnego dostępu w lipcu, zapytaliśmy Kinship, czy są planowane jakieś inne mapy lub tryby gry. „Dla każdej mapy mamy trzy różne układy, co byłoby po prostu zmianą topologii" - powiedział Kinship. „A więc zmiana pozycji, rozmiaru pasów. Obecnie istnieje mapa, która ma tylko jeden pas i musisz bronić jej trochę inaczej. Inną rzeczą, którą zamierzamy zrobić, jest stworzenie trybów gry, ale nie zmieni to ani rdzenia, ani głównego doświadczenia Skydome".

Możecie zapisać się do zamkniętej bety Skydome już dziś (pod tym linkiem), aby sprawdzić grę, zanim trafi ona do wczesnego dostępu w przyszłym miesiącu. Aby dokładniej przyjrzeć się temu, co Skydome ma do zaoferowania, zapoznajcie się z najnowszym zwiastunem powyższej.

Skydome
SkydomeSkydome

Gamereactor od czasu do czasu zawiera umowę z partnerem, aby przygotować jeden lub więcej newsów informacyjnych na temat danego produktu. Oznacza to, że powyższy materiał, choć napisany przez redakcję Gamereactora, jest sponsorowany.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości