Gamereactor Close White
zaloguj się






Nie pamiętasz hasła?
Nie jestem członkiem, ale chcę dołączyć

Zaloguj się przez konto na Facebooku
Gamereactor Polska
wiadomości
GRIS

Facebook tłumaczy, dlaczego zwiastun GRIS został zbanowany

W sprawie tkwi haczyk.

Facebook
TwitterReddit

Kilka dni temu Devolver Digital podzielił się anegdotą: gdy kampania marketingowa GRIS rozwinęła się na dobre, a wydawca opublikował zwiastun premierowy gry, Facebook sklasyfikował go jako emanujący seksualnością i wstrzymał promocję. Jak się okazuje, sprawa jest nieco bardziej skomplikowana, niż mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać.

Variety skontaktowało się z Facebookiem, aby uzyskać więcej informacji. Według samej platformy społecznościowej promocja nie została wstrzymana ze względu na zwiastun premierowy gry, jak sugerował Devolver Digital w swoim ogłoszeniu, ale dlatego, że kampania prowadziła do Instagrama wydawcy. Tam znajdywały się kolejne grafiki, a niektóre z nich były zbyt seksualne, jak stwierdził rzecznik Facebooka.

Bardzo stylizowana prezentacja młodej kobiety otoczonej czarnym cieniem (mackami?) może być w pewnych okolicznościach uznawana za dwuznaczną, a zważywszy na gry typu Scum czy Genital Jousting ostrożność Facebooka wydaje się zrozumiała. Zawsze warto zapoznać się ze zdaniem obu stron dyskusji.

GRIS