Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor
wiadomości
Starfield

Bethesda: Starfield ma więcej handcraftingu niż jakakolwiek gra, którą zrobiliśmy

Wynika to z obaw związanych z ambitnym zakresem gry.

HQ

W końcu mogliśmy przyjrzeć się Starfield w zeszłą niedzielę podczas Xbox & Bethesda Games Showcase. Podczas gdy gra naprawdę wygląda fajnie, ujawniono również, że będzie miała 100 różnych układów słonecznych, które można odwiedzić z ponad 1000 planet.

Fajna funkcja, która jednocześnie oznacza, że Bethesda będzie musiała korzystać z systemów proceduralnych, aby je stworzyć. Było to niepokojące dla niektórych, którzy obawiają się, że te miejsca po prostu nie będą wystarczająco interesujące w porównaniu z miejscami ręcznie robionymi, a reżyser Todd Howard odniósł się do tego w niedawnym wywiadzie dla IGN . Mówi, że Bethesda zawsze pracowała z systemami proceduralnymi:

"Robimy dużo generowania proceduralnego [w Starfield], ale chciałbym pamiętać, że zawsze to robiliśmy. To duża część Skyrim pod względem questów i innych rzeczy, które robimy. Generujemy krajobraz za pomocą systemów proceduralnych, więc zawsze nad nim pracowaliśmy. [The Elder Scrolls 2: Daggerfall to] coś, na co patrzymy dużo pod względem płynności gry. Opracowywaliśmy technologię proceduralną i robiliśmy prototypy, a Starfield naprawdę zaczęło dochodzić do porozumienia, ponieważ uważamy, że możemy to zrobić. "

Ale korzystanie z systemów proceduralnych nie oznacza, że Bethesda ograniczyła się do ręcznego rzemiosła. Wręcz przeciwnie, jak mówi Howard, Starfield oferuje więcej niż jakakolwiek gra, jaką kiedykolwiek stworzyli. Możliwe jest również granie tylko w te części ogromnej przygody:

Powinienem również dodać, że zrobiliśmy więcej ręcznego rzemiosła w tej grze, pod względem zawartości, niż jakakolwiek gra, którą zrobiliśmy. Mamy ponad 200 000 linii dialogowych, więc nadal wykonujemy dużo ręcznego rzemiosła, a jeśli ludzie chcą po prostu robić to, do czego są przyzwyczajeni w naszych grach, podążać za głównym zadaniem i wykonywać zadania, zobaczysz, czego można od nas oczekiwać. "

Howard wyjaśnia posiadanie wszystkich tych innych planet jako sposób na tworzenie odmian, z którymi opcjonalnie możesz spędzać czas:

Ale potem masz całą tę drugą część: "Cóż, po prostu będę wędrował po tej planecie, a to zapewni trochę rozgrywki, trochę losowej zawartości i tego rodzaju rzeczy". Trochę jak Daggerfall, jeśli wrócisz daleko wstecz."

Starfield ukaże się w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2023 roku na PC i Xbox Series S/X i jest dołączony do Game Pass.

Starfield

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości