Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor
wiadomości

Nowe badanie pokazuje, że gracze naprawdę kochają silne marki

Spośród 13 różnych marek napoje alkoholowe były najniższe wśród graczy.

HQ

Szanse są dość duże, że ty, czytelniku, jesteś graczem. A to oznacza, że jesteś bardziej skłonny kupić popularną markę, gdy idziesz na zakupy, bez względu na to, w jakim celu, niż przeciętny Joe.

Zostało to ujawnione w nowym badaniu przeprowadzonym przez Newzoo (za pośrednictwem GamesIndustry.biz), które wyraźnie wskazuje, że my, gracze, naprawdę kochamy marki, a zwłaszcza te dotyczące napojów energetycznych i napojów gazowanych. Badanie zostało przeprowadzone z udziałem ponad 75 000 respondentów, mieszkających w 36 różnych krajach na całym świecie. Zapytano ich, jak przychylnie oceniają 13 różnych marek, a gracze głosowali wyżej niż przeciętnie w każdej z tych marek.

Jedynym rodzajem marek, które nawet zbliżyły się do tego, że nie były bardziej popularne wśród graczy, były napoje alkoholowe. Gdybyśmy mieli zgadywać dlaczego, to po prostu dlatego, że sprawia, że większość z nas gra gorzej i wydaje się, że większość graczy woli napoje energetyczne zamiast zwiększać wydajność.

Nowe badanie pokazuje, że gracze naprawdę kochają silne marki


Wczytywanie następnej zawartości