Polski
Gamereactor
wiadomości
Final Fantasy XVI

Yoshida: Final Fantasy XVI "nie ma żadnych czasów ładowania"

"Akcja, przerywniki filmowe, dialogi i historia są płynnie połączone", mówi producent FFXVI Gamereactor.

HQ

Final Fantasy XVI zrezygnowało z najnowszego pokazu State of Play przez Sony na początku tego miesiąca, aby ogłosić opóźnienie do daty TBA w 2023 roku i zapewnić fanom trzy minuty nowego materiału. Od tego czasu fani dyskutują o tym, jak świat, walka i postacie będą się ze sobą odnosić, a Naoki Yoshida wyjaśnia, w jaki sposób zespół Square Enix dodał kilka elementów HUD do tego materiału, aby podkreślić, że wszystko zostało renderowane w grze.

Teraz japoński producent rozmawiał z Gamereactor i zagłębił się w ten właśnie temat, ponieważ dążą do doświadczenia bez cięć.

"Jeśli chodzi o same bitwy w Final Fantasy XVI, zobaczysz, że są one dostępne w wielu różnych skalach i rozmiarach", powiedział Yoshida-san naszym kolegom z Gamereactor.dk w pełnym wywiadzie, który będziesz mógł przeczytać po angielsku w weekend. "Jak widzieliście w zwiastunie, w niektórych bitwach Clive będzie walczył z falami mniejszych wrogów przypominających żołnierzy. Inni wystawią go przeciwko kolosalnym bossom, a nawet samym Eikonom. Clive będzie mógł sam kontrolować Eikona i walczyć z innymi Eikonami w starciach na masową skalę. Jedyną rzeczą, którą można powiedzieć o tym wszystkim, jest to, że akcja, przerywniki filmowe, dialogi i historia są płynnie połączone. Brak czasu ładowania toruje drogę do wysokooktanowej gry kolejką górską. "

Czego oczekujesz od tej mieszanki RPG i gorączkowej akcji? Zostaw komentarz poniżej.

Final Fantasy XVI
HQ

Powiązane teksty

0
Final Fantasy XVIScore

Final Fantasy XVI

RECENZJA. Przez Ketil Skotte

Na pierwszy rzut oka trudno rozpoznać Final Fantasy z dzieciństwa, ale za ponurą powierzchownością serce serii bije mocniej niż przez dziesięciolecia.



Wczytywanie następnej zawartości