Ten rok zapowiada się na naprawdę duży dla World of Warcraft, ponieważ Blizzard nie tylko potwierdził, że rozszerzenie Dragonflight do głównej gry pojawi się w tym roku, ale deweloper ma również na celu wprowadzenie Wrath of the Lich King Classic do World of Warcraft: Classic.
Wraz z tym kultowym rozszerzeniem powracającym jeszcze w tym roku, kalifornijski deweloper wydał pierwszy z serii filmów, w których członkowie zespołu programistów mówią o stworzeniu rozszerzenia pod koniec 2000 roku.
Film z udziałem dyrektora artystycznego Ely Cannon, głównej projektantki poziomów, Sarah Boulian Verrall, a nawet dyrektora gry Overwatch 2, Aarona Kellera, opowiada o związku między projektowaniem poziomów a sztuką, o tym, jak powstała każda z lokalizacji Northrend, o wyzwaniach związanych z tworzeniem dodatku jako całości, a nawet o tym, jak historie z własnego życia dewelopera odegrały rolę w jego stworzeniu, i nie tylko.
Sprawdź dziennik deweloperów w całości poniżej.