Gracze, którzy mieli dostęp do VIP-owskiego dema Anthema poprzez złożenie zamówienia przedpremierowego, zmagali się z licznymi błędami, gdy testowali grę w miniony weekend - od niekończących się ekranów ładowania po problemy z serwerami. Można śmiało powiedzieć, że EA i BioWare zostali zalani falą krytyki dotyczącej fatalnego stanu technicznego dema, o czym twórcy zresztą poinformowali w poście na swoim blogu.
BioWare oficjalnie przeprosiło za problemy, z którymi musieli zmagać się gracze przez weekend, ale stwierdziło również, że przekazane informacje pomogą w ukształtowaniu jakości gry. Szef działu Live Service, Chad Robertson, dodał także, że studio wkrótce ujawni plany na wspieranie produkcji po jej premierze.
Jeśli chodzi o osoby dotknięte problemami wersji demonstracyjnej dla VIP-ów, BioWare przekaże im różne bonusy w ramach podziękowania - między innymi w nadchodzący weekend podczas otwartych testów (1-3 lutego na wszystkich platformach) będą mogli na starcie wybierać spośród wszystkich czterech javelinów.
Niektórzy sugerują BioWare i EA, że firmy powinny zorganizować jeszcze jedną sesję wersji demonstracyjnej dla VIP-ów z uwagi na jej problemy. Cóż, na koncie gry na Twitterze ujawniono, że tak się nie stanie, ale wkrótce otrzymamy więcej informacji na temat otwartego dema oraz wprowadzonych ulepszeń.
Mieliście okazję zagrać w VIP-owskie demo?