Polski
Gamereactor
wiadomości
FIFA 23

W FIFA 23 możesz wykonać "espaldinha" lub nawet podanie tyłka

Techniczny drybling i AcceleRATE to dwa z najbardziej znanych ulepszeń HyperMotion2, w większości dzięki przechwytywaniu pełnego meczu w Saragossie.

HQ

Kiedy w zeszłym tygodniu po naszej wizycie w EA Vancouver opublikowaliśmy nasze pierwsze praktyczne wrażenia z gry FIFA 23, powiedzieliśmy wam, że nie możemy jeszcze zagłębić się w technologię HyperMotion2, która napędza rozgrywkę. Teraz, gdy firma publikuje więcej szczegółów na temat tego, co być może jest kamieniem węgielnym ostatniego doświadczenia FIFA (w końcu zajęło to największą część ponad 2-godzinnej prezentacji, w której uczestniczyliśmy), możemy również podzielić się niektórymi z naszych najbardziej istotnych notatek na temat technologii i tego, co to oznacza na boisku.

Kluczem do wielu innych ruchów, które dodaje i do tego, jak czują się lepiej połączeni i bardziej naturalni, jest to, że gra pochłonęła teraz "dwa razy więcej materiału filmowego". W szczególności zespół udał się do Saragossy w Hiszpanii na stadionie La Romareda, aby uchwycić dwa pełne mecze mężczyzn i kobiet oraz ćwiczenia treningowe, we współpracy z firmą Xsens 3D Motion Tracking. Dało to 6000 realistycznych animacji, zaawansowane przechwytywanie ruchu 11 na 11 na prawdziwe boisko (większa intensywność, brak konieczności korzystania z ograniczonego studia), a co najważniejsze, pulę informacji dla systemu uczenia maszynowego , z którego można wyciągnąć w FIFA 23. Do tego stopnia, że niektórzy gracze będą "w pełni kontrolowani przez algorytm", według producenta linii match experience Sama Rivery.

Mając to na uwadze, oto niektóre z terminów używanych przez EA do definiowania nowych lub ulepszonych funkcji rozgrywki w FIFA 23:

Funkcje HyperMotion2 (PS5, Seria Xbox, PC, Stadia)


  • Full Team Authentic Motion, oparty na pełnym ruchu zespołu z sesji przechwytywania w Saragossie, pełne odświeżenie animacji dla większej różnorodności.

  • Zasilanie Women's Game, treningu sieci neuronowej FIFA 23 z danymi z meczu dziewcząt.

  • Technical Dribbling, nasz ulubiony w Gamereactor, a także Rivera's. Pochodząca z dobrego systemu Active Touch System, ta ewolucja wpływa na drybling. Gracze nie czują się tak "ślizgani" podczas poruszania się, a teraz mają zaplanowaną ścieżkę i zyskują odpowiednią wagę, jak wspomniano w naszych wrażeniach. Być może najbardziej pożądana funkcja.

  • ML Dżokej. Zastępuje wszystkie animacje dżokejów uczeniem maszynowym dla graczy między piłką a bramką. Gracze są bardziej świadomi swojej pozycji, a nawet chowają ręce za plecami.

  • Przyspieszać. Większa różnorodność i głębokość pod względem przyspieszenia i zwinności, ponieważ czasami można było przewidzieć, jak szybko dotrą do piłki. Teraz opiera się na archetypach (wybuchowy, kontrolny, długości). EA poda do publicznej wiadomości, którzy gracze znajdą się w każdej sekcji.

  • Skomponowana piłka uderzająca. Wykonywanie ruchów dryblingu piłki powietrznej do strzelania lub podawania. Na przykład Haaland lub Vinicius kontrolują piłkę klatką piersiową, aby następnie wykonać salwę, obejmującą mnóstwo nowych animacji.

  • Kinetic Goalkeeper vs Header. W zeszłym roku były bitwy powietrzne PvP, "teraz uchwyciliśmy animacje z nimi razem, na przykład z rzutami rożnymi". "Wiemy, że mieliśmy pewne problemy w przeszłości, gdy te animacje nie wyglądały dobrze".

Nowe funkcje rozgrywki (wszystkie platformy z wyjątkiem Nintendo Switch)

Gdyby tego było mało, poza HyperMotion 2, a tym samym dostępnym również na PS4 i Xbox One, dyrektor ds. Projektowania gier Kantcho Doskov opisał niektóre z nowych funkcji "wielopokoleniowych", w tym bardzo satysfakcjonujące i wyglądające na eFootball Power Shots (L1 + R1, poświęć trochę czasu na wykonanie, kierunek jest ręczny), Przeprojektowane elementy zestawu (teraz z prawym drążkiem celującym w elewację i krzywą), lub Zaawansowana fizyka uderzeń, w której mogliśmy zobaczyć kończyny lub palce uderzone przez piłkę. Jest też nowa fizyka interakcji sieciowych, dodatki Variety (w tym bardziej agresywne chwyty) lub setki nowych animacji strzelania (siatkówka w dół, strzały zanurzające, wirujące strzały, nagłówki nurkowe, strzały backspin ...).

Doskov wspomniał również o bardziej humanizowanych bramkarzach, poprawkach opartych na informacjach zwrotnych, charakterystycznych stylach biegania dla wielu bardziej znanych graczy lub dodatkowych sztuczkach lewonożnych wśród wielu nowych ruchów umiejętności, ale oczywiście naszym ulubionym była umiejętność podawania z tyłu ... lub nawet z tyłkiem, jeśli zajdzie taka potrzeba, jako fantazyjny ośrodek.

FIFA 23

Powiązane teksty

0
FIFA 23Score

FIFA 23

RECENZJA. Przez Jakob Hansen

Czy FIFA 23 to godne pożegnanie z kultową licencją, czy też powinniście po prostu poczekać na EA Sports FC?



Wczytywanie następnej zawartości