Polski
Gamereactor
wiadomości
Nightingale

Świat w Nightingale jest proceduralny, ale każde stworzenie zostało wykonane ręcznie

Wywiad z Aaryn Flynn, twórcą gry: "Nauczyliśmy się z naszych doświadczeń w Mass Effect i Dragon Age, ale to jest nasze własne uniwersum".

HQ

Podczas czerwcowego Summer Game Fest mieliśmy krótki wgląd w wiktoriański tytuł fantasy Inflexion Games, Nightingale. Kilka dni później udało nam się ponownie porozmawiać z Aaryn Flynn (z którą również przeprowadziliśmy wywiad w styczniu tego roku), aby uzyskać więcej szczegółów na temat wszystkiego, co widzieliśmy podczas wydarzenia Geoffa Keighleya.

W szczególności, kiedy rozmawialiśmy o świecie Słowika i podróży przez portale oraz o tym, jak zostały one proceduralnie wygenerowane wraz ze światem, oto, co nam powiedział:

"To jest nasze własne uniwersum, które stworzyliśmy, czerpiąc lekcje z naszych doświadczeń związanych z pracą nad grami takimi jak Mass Effect, Dragon Age i innymi. Ale to jest nasza szansa na stworzenie nowego wszechświata. To współczesna fantazja, co oznacza, że rozgrywa się w czasach, gdy zobaczysz rozpoznawalne rzeczy, takie jak broń, stroje i tym podobne. To zmieniona historia, co oznacza, że wydarzenia i postacie z prawdziwego świata odbijają się echem również w tym świecie, nie jest to całkowicie fikcja. "

Przyglądamy się również elementowi przetrwania, który przenika wrażenia z rozgrywki. Oprócz craftingu (który zasługuje na cały osobny artykuł), przyglądamy się projektom wrogów i zamieszkujących ten nowy świat. W przeciwieństwie do terran i portali (które generują proceduralnie), każde stworzenie zostało zaprojektowane "ręcznie", do czego dodał Flynn.

"Zgadza się. Uznamy nasze zespoły projektowe za stworzenie tych stworzeń, które miały duży wpływ na gotyk i są ręcznie robione, proceduralnie generujemy nasze środowiska, ale nie nasze stworzenia, są ręcznie rysowane i ręcznie animowane i tworzone w 3D. Myślę, że wykonali niesamowitą robotę i cieszę się, że te projekty stworzeń rezonują z wrogami, gdy je widzą. Trochę przerażające, trochę tajemniczego i starego świata w ten sposób, a przed nami jeszcze wiele więcej.

Z pewnością wygląda na to, że kawałki spadają dokładnie tam, gdzie chce tego Inflexion, a pierwsze wrażenia z pracy, którą wykonali z Nightingale wydają się być bardzo pozytywne.

Co sądzisz o grze?

Nightingale

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości