Polski
Gamereactor
wiadomości
The Callisto Protocol

Glen Schofield przeprosił za komentarze związane z crunchem

Dyrektor Protokołu Callisto znalazł się w gorącej wodzie po usuniętym tweecie .

HQ

Glen Schofield, dyrektor The Callisto Protocol i dyrektor generalny Striking Distance, opublikował kolejny tweet, aby przeprosić i skomentować usunięty tweet, który deweloper wcześniej wydał, który najwyraźniej mówił o kulturze crunch w swoim studio.

Tweet, który został usunięty (ale można go znaleźć poniżej, zgodnie z Ianem Walkerem), stwierdził: "Mówię o grze tylko podczas wydarzenia. pracujemy 6-7 dni w tygodniu, nikt nas nie zmusza. Wyczerpani, zmęczeni, Covid, ale pracujemy. Błędy, usterki, poprawki perf. 1 ostatnie przejście przez dźwięk. 12-15 godzin dni. To jest gra. Ciężka praca. Obiad, kolacja robocza. U Zrób to, bo ya luv to."

Po tym tweecie Schofield znalazł się w gorącej wodzie i od tego czasu opublikował kolejny tweet, aby zastanowić się nad tym wcześniejszym komentarzem, mówiąc:

"Każdy, kto mnie zna, wie, jak bardzo pasjonuję się ludźmi, z którymi pracuję. Wcześniej napisałem na Twitterze, jak dumny jestem z wysiłku i godzin, które zespół wkładał. To był błąd. Cenimy pasję i kreatywność, a nie długie godziny. Przepraszam zespół za to, że tak się spotkał".

Protokół Callisto ma pojawić się 2 grudnia 2022 roku, a aby dowiedzieć się więcej o grze, poniżej znajdziecie nasz wywiad z Schofieldem na Gamescomie.

HQ
The Callisto Protocol

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości