Polski
Gamereactor
wiadomości
The Occultist

Prawdziwe medium działało jako konsultant dla Okultysty

Rozmawiamy z Pentakill Studios, aby dowiedzieć się więcej o drugiej stronie, odziedziczonym mistycznym wahadle i unikaniu walki w horrorze.

HQ

Powiedzieliśmy wam o Okultyście w zeszłym miesiącu, kiedy dowiedzieliśmy się wyłącznie o adaptacji filmowej, nad którą pracuje się w Hollywood. Ale co z samą grą survival horror? Teraz, gdy gra ma zostać pokazana na TGS, odtwarzamy nasz wywiad na początku tego lata na Gamepolis z dyrektorem generalnym Pentakill Studios, Davidem Lorenzo, aby zebrać bardziej interesujące, a nawet nadprzyrodzone ciekawostki.

"Można powiedzieć, że tak", przyznaje Lorenzo, gdy porównujemy tytułowego bohatera, Alana, do przerażającej wersji Mentalisty Simona Bakera. "Dla nas Okultysta to facet, który jest w stanie wchodzić w interakcje z tym, co nazywamy drugą stroną, z inną rzeczywistością, kontaktować się z duchami, widmami... Facet, którego sposobem na życie jest wykonywanie rytuałów opartych na różnych kulturach i religiach, i tak, można powiedzieć. To dobra definicja".

Teraz, kiedy robi się trochę jeżyjąc włosy:

"To nie jest [inspirowane Valladolid] przez nasze miasto, ale prawdziwe jest to, że prawdziwy facet dał mi pomysł okultysty", mówi David, zapytany, czy to wszystko opiera się na prawdziwych miejscach, książkach lub wydarzeniach. "Wiem, że te rzeczy są dziwne, ale spotkałem faceta, który jest w stanie rozmawiać ze zmarłymi jak medium i faktycznie zbiera dane od zmarłych: imiona, nazwiska ... I myślę, że to właśnie zapoczątkowało początkową koncepcję".

HQ

"Tak, myślę, że mamy dwie ważne rzeczy", dodaje na koniec pod względem pętli rozgrywki. "Pierwszą rzeczą jest wahadło, myślę, że to inna rzecz [pochodząca] z innych horrorów. Mamy pięć unikalnych mechanik, które otaczają wahadło, a my nie chcemy walczyć z wrogami, mechanika ma tylko dowiedzieć się więcej o grze. A drugą rzeczą, która jest również powiązana, jest narracja. Myślę, że mamy świetny i fajny, a także oryginalny scenariusz gry i to jest to, co chcemy, aby gracz wiedział, aby odsłonił historię za nią. "

Zagraj w wywiad, aby uzyskać więcej informacji na temat równowagi między akcją a narracją lub dlaczego warto wybrać Unreal Engine 5. Obecnie w trakcie podpisywania umowy z wydawcą, The Occultist będzie obecny jako grywalne demo na Tokyo Game Show 2022, a następnie ma ukazać się na PS5, Xbox Series i PC na początku 2024 roku.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości