Polski
Gamereactor
wiadomości
Red Dead Redemption 2

Globalna sprzedaż Red Dead Redemption 2 przekroczyła 23 miliony egzemplarzy

Nowy raport o zarobkach Take-Two pokazuje, jak bardzo gra oraz jej tryb online wpłynęły na pozycję studia w trzecim kwartale.

HQ

Take-Two Interactive dołączyło do rosnącej listy firm upubliczniających swoje wyniki finansowe za trzeci kwartał tego roku fiskalnego. Z nowego raportu dowiedzieliśmy się między innymi, że globalna sprzedaż Red Dead Redemption 2 przekroczyła 23 miliony egzemplarzy.

To tylko jedna z gier, które przyczyniły się do dobrej pozycji Take-Two w ostatnim kwartale. Przychody netto firmy wzrosły w tym czasie do 1,249 miliarda dolarów. Wydatki konsumentów (tj. korzystanie z wirtualnej waluty i mikropłatności) również są większe i stanowią 24% całkowitego dochodu netto, przy czym w sukcesie studia najbardziej pomogły: NBA 2K19, Grand Theft Auto Online i WWE 2K19.

Przychód netto z usług cyfrowych wzrósł w trzecim kwartale do 258,4 miliona dolarów, co daje łączny zarobek w wysokości 594,7 miliona dolarów w całym roku, co z kolei stanowi 48% całkowitego przychodu netto. Dochód netto z kolei wzrósł do 179,9 milionów dolarów, a w tym samym okresie w ubiegłym roku wynosił 25,1 milionów. Zarobki netto z działalności operacyjnych wzrosły o 62%, do 390,2 milionów dolarów.

"Take-Two osiągnęło lepsze wyniki w trzecim kwartale fiskalnym, niż oczekiwano" - powiedział Strauss Zelnick, prezes i dyrektor generalny Take-Two. "Nasze wyniki wynikają przede wszystkim z rekordowej premiery Red Dead Redemption 2 oraz udanego NBA 2K19. Ponadto konsumenci znacząco zaangażowali się w naszą ofertę, a ich wydatki na mikropłatności wzrosły o 31%. Wygenerowaliśmy spory przepływ środków pieniężnych i zakończyliśmy okres z 1,6 miliarda dolarów w gotówce."

"Za sprawą naszych wyjątkowych wyników za trzeci kwartał zmieniamy nasze prognozy na rok finansowy 2019, który ma być rekordowym rokiem dla Net Booking i Adjusted Operating Cash Flow. Patrząc w przyszłość, jako że nasza branża nadal uczy się nowych technologii, pogłębiających doświadczenia konsumentów i dostęp do rozrywki interaktywnej, nadal będziemy koncentrować się na poszerzaniu zasięgu naszych treści na skalę globalną. Take-Two jest niezwykle dobrze pozycjonowane - twórczo, strategicznie i finansowo - by móc wykorzystywać ogromne możliwości, które ukształtują przyszłość naszej firmy i zapewnią jej długoterminowy wzrost oraz rozwój marż".

HQ
HQ
Red Dead Redemption 2

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości