Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor Polska
wiadomości
Fortnite

Jeśli wpiszemy w wyszukiwarkę frazę Apex Legends, zobaczymy reklamy Fortnite

Wygląda na to, że osobom wyszukującym w Google gry Respawnu wyskakują reklamy konkurencyjnego Fortnite.

Apex Legends wywołało sporo zamieszania wśród społeczności fanów battle royale. Gra najpierw zdobyła milion graczy w ciągu ośmiu godzin po premierze, następnie liczba ta wzrosła do 2,5 miliona użytkowników w ciągu 24 godzin, a jeszcze później do 10 milionów w ciągu 72 godzin, co oznacza, że już teraz - w niecały tydzień po premierze - produkcja osiągnęła niesamowity sukces.

Tu nasuwa się pytanie: jak wpłynie to na Fortnite? Dzieło Epic jest bez wątpienia królem gatunku, ale wraz ze wzrostem popularności Apex Legends może to być kwestionowane. Być może właśnie dlatego gdy gracze wyszukują w przeglądarce tytuł gry Respawnu, wyskakują im reklamy produkcji Epic Games.

O sytuacji poinformowało między innymi Fortnite News - ma ona głównie związek z Google, które pozwala reklamodawcom łączyć kampanię z określonymi słowami kluczowymi, dlatego jeśli wpisujemy w wyszukiwarkę tytuł konkurencyjnej gry, widzimy reklamy Fortnite.

Jak myślicie, czy Fortnite jest w tarapatach?

Fortnite