Gamereactor PL. Obejrzyj najnowsze zwiastuny gier i wywiady z największych targów i konwentów growych na świecie. Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor
wiadomości
Warhammer 40,000: Darktide

Warhammer 40,000: Darktide opóźnił na Xbox Series naprawienie wersji PC

Fatshark chce zmienić system rzemiosła i pętlę postępu, jednocześnie poprawiając stabilność i wydajność, zanim zrobi cokolwiek innego.

HQ

Patrik nie był jedynym, który dał Warhammer 40,000: Darktide bardzo pozytywną recenzję, gdy wersja na PC miała premierę w listopadzie ubiegłego roku, ale gra nie spełniła oczekiwań wszystkich. Fani byli szczególnie krytyczni wobec systemów ulepszeń i rzemiosła - dwóch ważnych aspektów gry. W rzeczywistości byli tak głośni w tej sprawie, że programiści z Fatshark postanowili podjąć poważne działania.

Szwedzi opublikowali list otwarty, w którym przyznają, że Warhammer 40,000: Darktide nie spełnił oczekiwań fanów, dlatego zdecydowali się opóźnić wersje serii Xbox, zawartość sezonową i przedmioty kosmetyczne premium, aby zamiast tego skupić się na wprowadzaniu zmian i ulepszeń w oparciu o opinie. Powiedziano nam, że system rzemiosła i pętla postępu otrzymają prawdziwe poprawki, podczas gdy będą kontynuować pracę nad ogólną stabilnością i optymalizacją.

Nie do końca coś zrobionego w mgnieniu oka, więc Fatshark nie chce dzielić się szczegółami na temat tego, kiedy aktualizacje będą gotowe lub kiedy planowane jest uruchomienie wersji konsolowych.

Warhammer 40,000: Darktide

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości