Przez lata byliśmy w wielu różnych studiach deweloperskich, podziwiając, jak zespoły pracują nad swoimi grami. W Chicago podczas przedpremierowego pokazu Mortal Kombat 11 mieliśmy okazję odwiedzić niezwykłą siedzibę Netherrealm Studios. Wspaniałe wzornictwo, mnóstwo szalonych pamiątek, ogromne studio do korzystania z technologii motion capture, szafka na dokumenty, fantazyjne przestrzenie do edycji i nagrywania dźwięku, technologia skanowania twarzy i tajny pokój spotkań (twórcy upierali się, że nie ma w nim nic szczególnego, ale my wiemy lepiej) wystarczyły, byśmy już przy wejściu zbierali szczęki z podłogi.
Netherrealm to studio, które tworzy w swojej siedzibie jak największą część gry. Było to dla nas niesamowite doświadczenie, widzieć, jak dużą wagę przykładają deweloperzy do każdego aspektu produkcji. Poniżej możecie obejrzeć zdjęcia, które zrobiliśmy podczas wydarzenia.