Polski
Gamereactor
wiadomości
Avowed

Obsidian Entertainment urósł o prawie 70% od czasu przejęcia przez Microsoft

Co więcej, studio ma teraz również kilku partnerów do wspólnego rozwoju.

HQ

Nieco ponad pięć lat temu Microsoft regularnie kupował programistów i organizował wydarzenia, podczas których potwierdzono kilku na raz. Jednym z tych, którzy dołączyli do klubu w 2018 roku, był Obsidian Entertainment, który dziś jest uważany za bardzo dobrze zintegrowaną część Xboxa, a jeszcze w tym tygodniu wypuścił grę fabularną Avowed.

Współzałożyciel i szef studia, Feargus Urquhart, wielokrotnie pozytywnie wypowiadał się na temat faktu, że są one własnością Xboxa, a w niedawnym wywiadzie w podcaście Unlocked mówi teraz o tym, jak rozwinęły się dzięki zasobom Microsoftu (transkrypcja Klobrille na Bluesky):

"W studiu było nas około 170 osób. [Od czasu dołączenia do Xbox] nie tylko rozwinęliśmy studio do 285 osób, ale mamy teraz również wielu partnerów do wspólnego rozwoju".

Obecnie pracują nad The Outer Worlds 2, który ma zostać wydany jeszcze w tym roku, ale mają więcej projektów w przygotowaniu, a wielu ma nadzieję, że ponownie powrócą do uniwersum Fallout, coś, co powiedzieli, że chcieliby zrobić.

Avowed

Powiązane teksty

Avowed Score

Avowed

RECENZJA. Przez Alberto Garrido

Dzięki wnioskom wyciągniętym z uniwersum The Outer Worlds i Pillars of Eternity, Obsidian podpisuje kontrakt z najlepszą obecną grą RPG ze wszystkich studiów Xbox Game Studios.



Wczytywanie następnej zawartości