Polski
Gamereactor
zapowiedzi
As Dusk Falls

As Dusk Falls jest ambitny, ale brakuje go

Wszystkie pomysły są, ale ambitna narracja Interior/Night jest ograniczona przez słabą technikę.

HQ
HQ

Chociaż prawdopodobnie jest wielu, którzy nie uważają "interaktywnych historii" za szczególnie ekscytujące, ponieważ gatunek aktywnie i celowo pozbawia gry krytycznej interakcji mechanicznej, która jest uważana za niezbędną do zanurzenia, w ciągu ostatniej dekady odniosły sukcesy na tym froncie.

W szczególności Telltale odniosło sukces dzięki swoim interaktywnym narracjom, z The Walking Dead, The Wolf Among Us i Tales from the Borderlands z dużymi, szerokimi fanami, którzy nie przegapili bardziej mechanicznej interakcji, ale w rzeczywistości cieszyli się faktem, że jako gracz siedziałeś na tylnym siedzeniu, co czyniło kluczowe decyzje, które ukształtowały centralną fabułę gry, pozostawiając kontrolę i pozycjonowanie dobrze ... los. Nawet Supermassive musi być napisane, że ugruntowało swoją pozycję jako studio z tą samą pasją śledzącą gry takie jak Until Dawn, a teraz The Quarry.

Xbox obstawia, że studio Interior/Night może znaleźć się na tej samej półce za pośrednictwem gry As Dusk Falls, gry, która wykorzystuje styl wizualny, który jest co najmniej oryginalny, prawie renderowany za pomocą sekwencji statycznych akwarel i ma nieco bardziej ugruntowaną historię, a ja grałem w pierwsze dwa rozdziały.

To jest reklama:
As Dusk Falls
As Dusk FallsAs Dusk Falls

Maj 1998, Route 66 w Arizonie, Zoe, jej ojciec Vince, matka Michelle i dziadek Jim przejeżdżają przez stan, pozornie rozpoczynając nowy rozdział. Mają zamiar zderzyć się z pick-upem i w końcu muszą udać się do motelu Two Rock. Stamtąd zaczyna się rabunek, związek dla wielu postaci, które ukształtują je na zawsze i pozornie naznaczą wszystkich zaangażowanych na nadchodzące lata.

To jest główne założenie As Dusk Falls i jako takie nie zawodzi. Ani poszczególne występy aktorskie, ani stojący za nimi aktorzy głosowi nie odsuwają się na bok w takim stopniu, aby odwrócić uwagę od narracji, i łatwo można by pokusić się o myślenie, że kiedy interaktywna narracja opowiada wciągającą historię, to w pewnym sensie wystarczy.

To jest reklama:

Ale problem z As Dusk Falls, oparty wyłącznie na pierwszych dwóch rozdziałach, polega na tym, że tak nie jest. Nie wystarczy tylko opowiedzieć ekscytującą historię. Po pierwsze, skądinąd innowacyjny styl wizualny nie zawsze działa dobrze. Jasne, te ruchome obrazy skutkują scenami, które mają blask, wymiar artystyczny, który czasami nadaje inny wizualny smak niż, powiedzmy, The Walking Dead. Ale szczerze mówiąc? Wydaje się, że jest to bardziej sposób na zapisanie modelowania 3D, silników fizycznych i wszystkich innych aspektów związanych z nowoczesnym projektowaniem gier. Ponadto, szczególnie podczas rozmów, może prawie przełamać iluzję, gdy postacie przechodzą od szerokiego uśmiechu do gniewnego grymasu, a kiedy nie widzisz bezpośrednio stopniowej transformacji, jest to nienaturalne dla oczu.

Ponadto, chociaż niektóre obiekty w danej scenie używają tego stylu malowania / rysowania, takie jak postacie, są one umieszczane w renderowanej ramce 3D. Może to stworzyć naprawdę nierówne sekwencje, coś tak prostego, jak otwarcie drzwi lub samochód wyrzucony z drogi.

A skoro już jesteśmy przy temacie technologii, to dość istotny jest brak reakcji na sterowanie. Prawdopodobnie myślisz; "co kontroluje?", ale podobnie jak we wspomnianych inspiracjach, decyzje podejmujesz przesuwając drążek analogowy do jednej z opcji dialogowych na ekranie, a powiedzmy, że podróż tam jest niesatysfakcjonująca, powolna i nieprecyzyjna - i wcale nie 60fps. Poważnie zajmuje pół sekundy, aby drążek analogowy zarejestrował, że chcesz go użyć.

As Dusk Falls
As Dusk FallsAs Dusk FallsAs Dusk Falls

Brakuje techniki, a charakterystyczny styl wizualny często mija się z celem. Warto jednak jeszcze raz stwierdzić, że grałem tylko w pierwsze dwa rozdziały lub "książki", jeśli wolisz, i że gra jeszcze się nie ukazała. W szczególności elementy sterujące mogą wymagać modyfikacji i dopracowania przed 19 lipca.

Jednocześnie warto podkreślić, że As Dusk Falls oferuje dość innowacyjną funkcję multiplayer, w której maksymalnie ośmiu graczy może wspólnie podejmować decyzje za pośrednictwem aplikacji na smartfona. Nie miałem okazji przetestować tego we wskazanym przedziale czasowym, ale brzmi to jak całkiem genialny dodatek.

Będę uważnie obserwował As Dusk Falls przed premierą, ponieważ podczas gdy sterowanie w szczególności, a być może częściowo styl wizualny, pozostawiły mnie z wątpliwościami co do zdolności Interior/Night do doprowadzenia gry do skutku, założenie, opowiadanie historii i wola za nią stoją. Miejmy nadzieję, że gra dotrze tam, gdzie powinna.

HQ

Powiązane teksty

0
Jak zapada zmierzchScore

Jak zapada zmierzch

RECENZJA. Przez Jonas Mäki

Po wzięciu nas jako zakładników w zakurzonym motelu gdzieś w Arizonie, musimy doświadczyć historii innej niż jakakolwiek inna, w którą kiedykolwiek graliśmy.



Wczytywanie następnej zawartości