Gamereactor PL. Obejrzyj najnowsze zwiastuny gier i wywiady z największych targów i konwentów growych na świecie. Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Rollerdrome

Rollerdrome: Ciekawe połączenie stylu, jazdy na łyżwach i uboju

Zajęliśmy się nadchodzącą grą sportową akcji Roll7.

HQ

Z biegiem lat deweloper Roll7 stał się praktycznie synonimem skateboardingu, w dużej mierze ze względu na genialną franczyzę OlliOlli. Ale po uruchomieniu najnowszej instalacji w tej samej serii (OlliOlli World), zespół chce rozgałęzić się na nowy adres IP. Fani, którzy lubią podejście Roll7 do jazdy na łyżwach, z przyjemnością usłyszą, że ta gra jest w podobnym duchu, a nawet ma znajomy styl artystyczny. To, o czym mówię, to nadchodząca Rollerdrome, gra, z którą miałem luksus pracy przed jej sierpniową premierą.

HQ

W przeciwieństwie do OlliOlli, który jest osadzony w świecie integracyjnej zabawy na deskorolce, Rollerdrome ma bardziej dojrzałe i sadystyczne założenie. Ta gra obraca się wokół futurystycznego sportu krwi znanego jako Rollerdrome, i to tutaj zawodnicy mają za zadanie jeździć po arenie na wrotkach, jednocześnie wykonując sztuczki i strzelając do różnych napastników w zwolnionym tempie, podobny do Matrixa sposób. To bardzo wyjątkowe doświadczenie, które ma dobrą równowagę między zabawną zabawą a wyzwaniem.

Gra jest podzielona na różne poziomy, które odzwierciedlają etapy turnieju Rollerdrome 2030. Zaczynasz od rund kwalifikacyjnych i stale robisz postępy w celu dotarcia do finału, w którym zostanie rozdana nagroda pieniężna i tytuł mistrza. Haczyk polega na tym, że gra staje się coraz trudniejsza w miarę postępów, z nowymi typami wrogów, które sprawią, że będzie to coraz trudniejsze nie tylko przetrwanie, ale także utrzymanie mnożnika sztuczek.

To jest reklama:

I to prowadzi mnie do tego, jak działa rozgrywka, ponieważ nie tylko musisz zabijać hordy wrogów, które zaśmiecają każdy poziom, strzelając do nich za pomocą wybranej broni palnej (podwójne pistolety, strzelba, granatnik), ale także musisz wykonywać sztuczki. Nie chodzi tylko o styl - chociaż pomaga to wyglądać fajnie - ale jako metoda zdobywania amunicji, ponieważ nie ma zrzutów amunicji, po prostu zdobywasz amunicję, przerzucając, obracając i szlifując każdy poziom. Wrogowie tracą zdrowie, co jest kluczowe dla pozostania przy życiu, ale to wszystko. Możesz pomyśleć, że posiadanie systemu sztuczek i systemu strzelania może powodować dość mylącą rozgrywkę i sterowanie, jednak Rollerdrome radzi sobie z tym bardzo dobrze i oferuje schemat sterowania, który jest zarówno intuicyjny, jak i łatwy do uchwycenia. Dzieje się tak dlatego, że ruch i celowanie są w dużej mierze wykonywane za Ciebie, wszystko, czym musisz zarządzać, to kierunek, w którym stoisz, a także skakanie, oszukiwanie i strzelanie, z których wszystkie odbywa się poprzez stukanie przycisków, przesuwanie drążków analogowych i pociąganie za spusty podczas gry z kontrolerem.

RollerdromeRollerdrome

Sama rozgrywka jest naprawdę zabawna i ma dużą głębię, nie tylko ze względu na sterowanie, ale także ze względu na projekt poziomów (który oferuje różne unikalne poziomy ustawione w różnych lokalizacjach) i prezentowane cele poboczne. Powiem, że otrzymanie listy kontrolnej na początku poziomu nie jest najbardziej chwytliwym sposobem na przedstawienie celów pobocznych, ale charakter każdego wyzwania i sposób, w jaki proszą cię o inną grę lub zrobienie czegoś, czego prawdopodobnie normalnie byś nie zrobił (na przykład wyeliminowanie wroga podczas wykonywania określonej sztuczki), utrzymuje świeżość rozgrywki - nawet jeśli brakuje im trochę trudności i można je ukończyć bez łamania pocić się przez większość czasu.

Jak już wspomniałem o odmianie wroga kilka razy wcześniej, warto zwrócić uwagę na to, o czym tutaj mówię. Wrogowie wahają się od podstawowych facetów dzierżących pałki, którzy będą cię atakować, gdy przejeżdżasz obok, do śledzenia snajperów, którzy zadają ogromne obrażenia, do osłoniętych, samonaprowadzających rakiet wystrzeliwujących ciężkich wrogów i nie tylko. Aby zmierzyć się z tą kolekcją wrogów, będziesz musiał przejrzeć swoją różnorodność broni, aby dopasować się do odpowiedniej okazji, ponieważ podwójne pistolety nie zrobią wiele dobrego przeciwko wrogom z tarczy zamieszek, a także strzelba nie jest najlepszą rzeczą do pokonania snajpera (chyba że możesz zmniejszyć odległość). W ten sam sposób, w jaki tak naprawdę nie musisz dużo celować, podobnie jak wróg, ponieważ będzie cię śledził i atakował, a twoim obowiązkiem jest unikanie w najbardziej optymalnym momencie, aby uniknąć obrażeń.

To jest reklama:
RollerdromeRollerdrome

Chociaż powiem, że koncepcja Rollerdrome jest raczej zabawna i ekscytująca, narracja do tej pory nie zdołała mnie naprawdę wciągnąć. Dzieje się tak dlatego, że grze brakuje jasnej historii, raczej dostajesz kilka linijek tekstu na początku gry, a następnie resztę musisz złożyć, odkrywając wiedzę i informacje między poziomami. Nie trzeba dodawać, że nie robi wiele, aby nadać kolor krwawemu sportowi, jego pochodzeniu, temu, kim jest główny bohater i tak dalej.

Nie zmienia to jednak faktu, że cel-shaded, inspirowany komiksem styl artystyczny jest atrakcją. Kierunek artystyczny, jaki obiera ta gra, sprawia, że wygląda niesamowicie ładnie, a także działa ręka w rękę z rozgrywką, aby akcja była bardzo wciągająca. Basowa i electro ścieżka dźwiękowa dodaje do tego i wszystkie łączą się, aby uzyskać całkowicie ekscytujące wrażenia.

Trudno powiedzieć, jak dokładnie Rollerdrome wytrzyma teraz jako pełna gra i czy brak narracji i dość nieinspirowany sposób prezentowania celów pobocznych zadziała przeciwko niemu na dłuższą metę, ale w obecnej formie, z tego, co widziałem, Roll7 chce zaserwować kolejny niesamowicie zabawny tytuł.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości