Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Park Beyond

Park Beyond - Wczesne wrażenia

Podczas gdy najnowszy cyfrowy park rozrywki jest nadal w budowie, z przyjemnością informujemy, że nikt nie został ranny pomimo szalonych przejażdżek.

HQ

Niemcy są znani jako naród dokładny i pracowity. Niezależnie od tego, czy stereotyp jest prawdziwy, czy nie, z pewnością uwielbiają swoje symulatory z grami takimi jak Farming Simulator i Euro Truck, znajdując niszowy rynek w krajach niemieckojęzycznych.

W związku z tym Park Beyond od niemieckiego studia Limbic Entertainment zamierza kontynuować trend, dostarczając dość złożony symulator parku rozrywki. Biorąc to pod uwagę, nacisk kładziony jest wyraźnie na dostępność i zabawę, tworząc grę o miejmy nadzieję szerszym uroku.

W ramach naszej relacji z Gamescomu mieliśmy okazję wypróbować wczesną wersję gry i faktycznie zrobiliśmy na tym wrażenie.

Park Beyond
To jest reklama:

Szalona jazda niż zwykle
Poprzednią grą dewelopera jest zwariowana gra sim Tropico 6, w której ty, jako dyktator stereotypowej republiki bananowej, możesz poprowadzić swój naród do chwały lub przenieść skarbiec na swoje zagraniczne konta bankowe. Przesadny i satyryczny ton jest jeszcze bardziej wyraźny w Park Beyond, gdzie Limpic Entertainment wprowadziło nowe słowo impossification. Mówiąc prościej, oznacza to, że będziemy mieli dostęp do tych samych przejażdżek, pracowników i udogodnień, co w normalnym parku rozrywki - wszystko jest po prostu o wiele bardziej szalone niż zwykle!

Skutkuje to kilkoma fantazyjnymi wynalazkami. Pracownik sanitarny zbiera równe części śmieci i pechowych gości za pomocą ogromnego odkurzacza (coś w rodzaju Pogromców duchów), wybuchowe armaty strzelają wózkami z jednego toru na drugi na kolejkach górskich, a toalety są zaprojektowane jako karuzele. Właściwie musiałem wymyślić ostatni przykład dotyczący toalet, ponieważ tak naprawdę nie mogliśmy zobaczyć, że wiele z impossyfikujących funkcji podczas naszego podglądu. Udało nam się jednak wypróbować inną z funkcji sprzedaży gier.

Park Beyond

Naucz się gry podczas kampanii
Podczas naszego pobytu w Park Beyond mieliśmy do rozegrania pierwszą misję kampanii. Wszystko zaczyna się od tego, że gracz - znany jako Wizjoner - budzi się w ładnie zaprojektowanym mieszkaniu wypełnionym po brzegi wyszukanymi modelami rollercoasterów. Nie zajmie to więcej niż minutę, zanim spróbujesz swoich sił w prawdziwej transakcji, ponieważ porywający Blaze zleca ci zbudowanie ogromnej kolejki górskiej w samym sercu miasta. Pod koniec misji zostajesz przedstawiony kierownikowi parku Pete'owi, który przyjmuje cię jako swojego nowego podopiecznego.

To jest reklama:

Kampania prawdopodobnie nie zdobędzie żadnych nagród za opowiadanie historii, a gra nawet wyśmiewa się jako własne pisanie. Ale wydaje się, że - opierając się wyłącznie na pierwszej misji - robi dobrą robotę, ułatwiając ci różne mechaniki. Idąc dalej, każdy aspekt zarządzania parkiem, taki jak finanse i zadowolenie gości, będzie reprezentowany przez obsadę kolorowych postaci, które są stopniowo wprowadzane podczas historii. Deweloper obiecuje, że misje nie będą do końca liniowe, a nawet podczas krótkich pierwszych misji musieliśmy dokonać kilku wyborów dotyczących sposobu postępowania.

Park Beyond

Budowa kolejki górskiej pokazuje wielki potencjał
Ale co z rzeczywistą rozgrywką? Jak już wspomniano, pierwsza misja polegała na zaprojektowaniu skomplikowanego rollercoastera z zakrętami i zakrętami przez rozległe miasto. Podczas krótkiej prezentacji dyrektor kreatywny gry, Johannes Reithmane, mówił o tym, jak Limbic Entertainment chciało, aby gra była łatwo dostępna, a jednocześnie zawierała zaawansowane funkcje pod wszystkimi wysokimi krzykami i lepką nicią cukrową. Edytor torów pod wieloma względami wydaje się doskonale oddawać tę filozofię projektowania.

Tory są łatwo rozmieszczone i automatycznie dostosowują się do terenu, jeśli na drodze znajdują się przeszkody lub mniejsze zmiany wysokości. Mimo to nigdy nie odbiera kontroli graczom, a dostosowując wysokość ścieżek lub kąt końcowego elementu toru, możesz kontrolować układ z wielką precyzją. Ponieważ konstrukcja toru jest modułowa, łatwo jest również dostosować wcześniejszą część bez konieczności cofania całej poprzedniej pracy.

Pierwsza misja nie zajęła więcej niż 15 minut, ale pomimo krótkiego czasu gry, stopniowo wprowadzano wiele ciekawych funkcji, takich jak możliwość budowania szyn z windami do jazdy pod górę. Musieliśmy również wypróbować niektóre z funkcji zanier, takich jak armaty strzelające do wózków nad przeszkodami, a nawet tunelowaliśmy przez górę - bezpieczeństwo i ochrona środowiska niech będą przeklęte.

Park Beyond

Bramy otwierają się w 2023 roku
Po oczyszczeniu pierwszej misji musieliśmy również trochę pobawić się trybem piaskownicy. Park Beyond jest nadal w toku, a interfejs użytkownika składa się głównie z symboli zastępczych, a my musieliśmy wypróbować tylko jeden z wielu różnych motywów parku. Tak więc, chociaż jest trochę za wcześnie na wyciąganie wniosków, funkcje parku wydawały się dość intuicyjne, a kiedy bramy się otworzyły, a gość zaczął zalewać, było miłe poczucie życia. Podczas gdy tylko krótko wypróbowaliśmy wiele opcji dostosowań, krótka prezentacja wideo pokazała kilka imponujących projektów stworzonych przez użytkowników, które będziesz mógł łatwo udostępnić znajomym lub nieznajomym online.

Oczywiście każdy, kto grał w oryginalny Roller Coaster Tycoon wie, że prawdopodobnie nie jest dobrym pomysłem wyruszenie na przejażdżkę, dopóki nie zobaczysz, czy tory są rzeczywiście kompletne, w przeciwnym razie możesz skończyć z niechcianymi lekcjami latania. Jest jeszcze za wcześnie, aby powiedzieć, jak potoczy się Park Beyond, ale to, co widzieliśmy do tej pory, z pewnością wydaje się obiecujące, a ponieważ pełna gra nie zostanie wydana przed 2023 rokiem, deweloper ma dużo czasu na dopracowanie tego, co już wygląda na przyjemne doświadczenie.

Park BeyondPark BeyondPark Beyond

Powiązane teksty

0
Park BeyondScore

Park Beyond

RECENZJA. Przez Johan Vahlström

Chcesz zbudować park rozrywki? Johan zagłębia się w nowo wydany tytuł Namco Park Beyond.



Wczytywanie następnej zawartości