Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Killing Floor 3

Killing Floor 3 Zapowiedź: Makabryczny, rozdzierający wnętrzności i trzymający w napięciu threequel

Zapoznaliśmy się z nadchodzącym tytułem akcji od Tripwire, aby osobiście doświadczyć jego brutalności i brutalnej przemocy.

HQ

Killing Floor jako seria zawsze była bardzo dobra w jednej rzeczy. Jest tylko kilka tytułów akcji, które oferują przetrwanie w trybie hordy oparte na rundach, takie jak to, co ludzie z Tripwire Interactive zapewnili w tej serii, więc będziesz zadowolony i być może nie zaskoczony, słysząc, że Killing Floor 3 ma zapewnić więcej tego, co fani znają i kochają.

Niedawno potwierdzono, że Killing Floor 3 zadebiutuje na PC i konsolach 25 marca, ale przed tym ujawnieniem miałem okazję zagłębić się w część gry w ramach zapowiedzi trybu wieloosobowego, w której nawet połączyłem siły i walczyłem z hordami Zeds u boku dyrektora kreatywnego Bryana Wyni. Od pierwszej minuty rzuciły mi się w oczy dwie rzeczy. Przede wszystkim skupiono się na tym, jak Tripwire nie marnuje czasu na wciągnięcie gracza do akcji. W ciągu kilku sekund od przybycia na poziom, brutalne i przerażające stworzenia zaczęły otaczać mnie i moich sojuszników, prosząc nas o połączenie sił i współpracę, aby przetrwać, nie musząc nawet mówić ani słowa. Drugą rzeczą, która rzucała się w oczy, był ton i temat. Charakterystyczne dla Killing Floor Twisted Roots zajmują centralne miejsce, z zapchanymi i ciasnymi poziomami zaludnionymi przez stworzenia zdefiniowane przez body horror, które pozostawiają za sobą kałuże krwi i krwi. Killing Floor 3 absolutnie nie jest grą, w którą grałbyś w telewizji w domu swojej babci, ale na wieczory z przyjaciółmi od razu widać, że nie znajdziesz wielu lepszych alternatyw przypominających hordę.

HQ

Ta sesja przedpremierowa skupiała się głównie na rozgrywce wieloosobowej i uzyskaniu dobrego i obszernego przedsmaku akcji. Tripwire wyjaśniono na początku, że gra będzie wspierać rozwijającą się historię i że istnieje wiele elementów i wyborów projektowych, które pozwalają graczom doświadczyć formy narracji, która jeszcze bardziej rozpakowuje okrucieństwa z poprzednich części serii. Jednak ze względu na tę zapowiedź nie to było głównym punktem zainteresowania, więc na razie odejdę od niego.

To jest reklama:

To, co było na wyciągnięcie ręki, to dostęp do sześciu grywalnych postaci, z których każda była bardzo inna. Na przykład Foster jest bardziej tradycyjnym typem biegacza, który lubi karabiny szturmowe i przewyższa go w strzelaniu do rzeczy i sianiu spustoszenia, podczas gdy Luna jest opisywany jako strzelec wyborowy, co tak, oznacza to, że jest idealna dla tych, którzy dążą do precyzji i lubią używać broni wyborowej i snajperskiej. Cztery z tych postaci były bardziej tradycyjnymi archetypami Killing Floor, ale dwie ostatnie to bardziej nowoczesne inkluzje, czy to Nakata the Ninja, który doskonale radzi sobie z mieczami i kunai oraz innymi narzędziami podobnymi do shinobi, czy Obi the Medic, wszechstronna postać, która może zadecydować o sukcesie lub porażce misji, zapewniając niezwykle skuteczne leczenie, które może uratować ci życie, gdy zostaniesz przytłoczony przez hordy Zeds. Najważniejszą rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, jest to, że chociaż każda postać ma swoje własne oceny obrażeń, przeżywalności i wsparcia, a także unikalne umiejętności i umiejętności pasywne, które sprawiają, że wyróżnia się w określonym stylu walki, Tripwire nie ogranicza ich broni tylko do jednej klasy. Możesz grać jako Foster i dzierżyć katanę lub przebrać się za zapalaczkę Firebug i wyposażyć ją w karabin snajperski. Wybór sposobu gry leży w twoich rękach.

Killing Floor 3
Killing Floor 3

Po grzebaniu i majstrowaniu przy wielu systemach w obszarze centralnym, w końcu dotarliśmy do poziomu, na którym punkt rozgrywki szybko znalazł się w centrum uwagi. Killing Floor 3 to bardzo tradycyjna gra o hordach oparta na rundach, w której tak naprawdę nie ma się na czym skupić poza zwykłym przetrwaniem. Owszem, do wykonania są dodatkowe wyzwania i zadania poboczne, z których część wiąże się z szerszymi elementami fabularnymi, ale większość akcji polega po prostu na odpieraniu fal Zeds i zbieraniu punktów, aby móc kupować nowe bronie, ulepszać istniejące, ulepszać zbroję, chwytać amunicję i wypróbowywać nowe gadżety. Chociaż rozumiem, że niektórzy mogą mieć obawy o długowieczność gry, która ma tak luźną progresywną strukturę, mogę również powiedzieć, że akcja Killing Floor 3 jest bardzo natychmiastowa, często wymagająca i bardzo wciągająca, do tego stopnia, że nie masz zbyt wiele czasu na myślenie o czymkolwiek poza przetrwaniem.

To jest reklama:

Pierwsza fala Zeds składa się głównie ze zwykłych szeregowych Clots, aczkolwiek z kilkoma bardziej unikalnymi i niebezpiecznymi wrogami. Chodzi o to, aby po prostu pokonać wszystkich Zeds bez umierania, aby móc ukończyć rundę, a dla pierwszej fali nie jest to żadnym wyzwaniem. Ale wraz z każdą przejściem fali i wzrostem liczby Zeds oraz różnorodności Zeds wyzwania znacznie rosną, a wszystko to do tego stopnia, że po kilku rundach możesz znaleźć się w znacznie gorszym stanie zużycia. Po pokonaniu trzeciego bezwzględnego Fleshpound w rundzie, oprócz dziewięciu Bloats, armii Clots i kilku Crawlers, będziesz o wiele bardziej świadomy tego, jakie doświadczenie ma w zanadrzu Killing Floor 3. I warto w tym miejscu powiedzieć, że gra ma nawet wiele opcji trudności, co oznacza, że możesz wskoczyć do misji o normalnym poziomie trudności lub niższym, lub zamiast tego spróbować doświadczyć wcielenia strachu, zwiększając wyzwanie o kilka stopni.

Killing Floor 3
Killing Floor 3Killing Floor 3Killing Floor 3

Zeds świetnie się czuje, gdy wybuchają krwią i krwią, gdy rozrywasz ich anatomię śrutem lub chirurgicznie usuwasz ich kończyny za pomocą ostrzy. Strzelanina jest również doskonała, responsywna i zwarta, z dudniącą i mocno uderzającą bronią i narzędziami, które sprawiają, że akcja jest jeszcze bardziej surowa i ekscytująca. Chociaż powiem, że różnorodność broni jest obiecująca i pokazuje, że Tripwire ma mnóstwo pomysłów do zbadania, zauważyłem, że elementy ulepszania i sklep w misji były nieco słabe, ponieważ prosi cię o podekscytowanie się zakupem "ulepszonej" broni, która różni się tylko tym, że ma nieco lepszą celność lub jest wyposażona w hamulec wylotowy, aby uczynić ją "zmodyfikowaną". Z mojego doświadczenia w Killing Floor 3 wynika, że pistolety to pistolety i tak naprawdę nie ma dużej różnicy między różnymi wersjami każdego typu broni, ponieważ wszystkie są dość skuteczne w wycinaniu Zeds.

Na koniec warto wspomnieć o modyfikatorach i Zed Time. Każda runda w misji różni się od poprzedniej, ponieważ stosowana jest losowo wygenerowana Mutation. Tak więc, chociaż możesz już spodziewać się dodatkowych Zeds zwiększonej różnorodności na rundę, możesz mieć również do czynienia z rundą, w której pojawia się znacznie więcej Crawlers i gdzie obrażenia od ciepła stają się bardziej skuteczne. Zmienia się to w każdej rundzie i po prostu trzyma graczy w napięciu. Na szczęście, aby pomóc w walce z przytłaczającymi szansami i rosnącym wyzwaniem, powraca mechanika Zed Time, która jest przydatnym efektem, w którym zasadniczo cała gra zwalnia dla wszystkich oprócz graczy. W tej fazie możesz szybko przegryźć się przez całą hordę Zeds, podczas gdy oni walczą o zrobienie czegokolwiek, aby odeprzeć atak, i niezwykle zabawne jest obserwowanie, jak ten efekt się pojawia, mimo że strategicznie nie da się go aktywować w czasie.

HQ

Już po krótkiej chwili z Killing Floor 3 jest dla mnie jasne, że ta gra będzie zabawnym wysiłkiem dla tych, którzy szukają bardziej okrutnej i wymagającej aktywności hordy. Jest pokręcony i brutalny, dotykowy i ekscytujący, a wygląda i brzmi świetnie z przerażającymi efektami wizualnymi, które sprawią, że żołądek będzie się burzył. Są pytania, na które należy odpowiedzieć, w jaki sposób Tripwire będzie się rozwijać, aby akcja zachowała swoje emocje, ale z dziesiątkami różnych Zeds i wsparciem po premierze, które Wynia obiecała, że będzie rywalizować z Killing Floor 2, oczywiste jest, że ten następny rozdział będzie miał coś dla fanów serii, nowe i stare, ku którym można patrzeć w przyszłość.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości