Okej, Josef, możesz na razie schować te swoje 1000 dolarów.
Jakie tajemnice skrywają ruiny obcej cywilizacji?
Czy Watch Dogs i kooperacja idą ze sobą w parze?
Zostaliśmy szczurem laboratoryjnym sarkastycznej sztucznej inteligencji.
Sprawdziliśmy nadchodzącą grę MOBA hiszpańskiego studia Mindiff.
"Nie ma światła? A mówili, że będzie... "
Mieliśmy okazję spędzić kilka godzin z drugą odsłoną Małych Koszmarków.
Agent 47 powraca na kolejną misję.
Widmowi Złodzieje Serc powrócą w przyszłym roku, a my mieliśmy już okazję towarzyszyć im w początku nowej przygody.
Spędziliśmy kilka godzin na eksploracji Shadowlands. Oto nasze pierwsze wrażenia.
EA Sports szczegółowo opisało wszystkie funkcje ekskluzywne dla konsol nowej generacji.
Wskoczyliśmy z powrotem do IX-wiecznej Anglii, by raz jeszcze przetestować Assassin's Creed Valhalla przed premierą.
Długo oczekiwana gra RPG trafia do wczesnego dostępu dwie dekady po premierze swojej poprzedniczki.
Spędziliśmy okrągłą godzinę z najnowszym dziełem twórców Octodad: Dadliest Catch.
Ostatni raz przyglądamy się trzeciej odsłonie cyklu Ubisoftu przed jej oficjalnym debiutem.
Trzecia gra z serii Ensemble przygotowuje się do ponownego wypłynięcia.
W najnowszej produkcji studia Ubisoft Quebec znanej wcześniej jako Gods & Monsters udamy się do greckiej krainy mitów i legend.
Nowy multiplayer z pewnością zadowoli fanów, zwłaszcza tych, którzy preferują pracę zespołową.
Czym jest samotność, gdy twój umysł jest stale połączony z myślami innych ludzi?
I jest prawdziwą kontynuacją pierwowzoru, mimo wprowadzenia kilku bardzo interesujących zmian w kampanii.
Deweloperzy ze studia Hangar 13 długo myśleli nad odświeżeniem kultowej Mafii, co zaowocowało ambitnym remakiem - ale czy ich ciężka praca się opłaciła?
Wciągnęła mnie interesująca historia, świetna walka i przykuwające wzrok widoki, nawet mimo paru rozczarowujących niedociągnięć.
Nasz zestaw Fanatec wibruje z zachwytu, a gra przypomina o zespole The Chemical Brothers.
Dorwaliśmy się do nadchodzącej gry Project CARS, i ma ona potencjał.
Jonas wyciągnął najkrótszą ze słomek i musiał przyjrzeć się pokazowi Halo Infinite na Xbox Games Showcase nieco bardziej.
Przyjrzeliśmy się najnowszej grze z uniwersum Gwiezdnych Wojen od EA.
Przed sierpniową premierą szczegółowo przyjrzeliśmy się kampanii w kolejnej odsłonie serii Total War.
Po małym opóźnieniu hakerski świat Ubisoftu powraca. Oto nasze pierwsze wrażenia z gry.
Po prawie czterech godzinach spędzonych z nadchodzącą odsłoną Assassin's Creed jesteśmy gotowi podzielić się naszymi wrażeniami.
Mieliśmy okazję przedpremierowo zapoznać się z kolejną przygodówką studia Dontnod.
Ubisoft jest gotowy do wejścia na rynek battle royale.
Mieliśmy okazję spędzić cztery godziny z nadchodzącą produkcją studia CD Projekt Red. Oto nasze wrażenia prosto z Night City.
Przyjrzeliśmy się sieciowej strzelance studia Final Strike.
Turowa strategia 4X studia Amplitude chce, by gracz poruszył tyglem historii, tworząc cywilizację, która przetrwa próbę czasu.
Mieliśmy okazję wypróbować dwie z trzech klas dostępnych w nadchodzącej strzelance trzecioosobowej polskiego studia People Can Fly i mamy na ich temat wiele do powiedzenia.
Nadchodzące rozszerzenie zmieni sposób doświadczania WoW-a i spodoba się szczególnie tym, którzy nigdy nie zagrali w MMORPG „Zamieci".
Przyjrzeliśmy się następcy tronu przed wrześniową koronacją.
Zrobiliśmy kilka okrążeń wokół następnej odsłony serii gier wyścigowych na licencji Formuły 1 od Codemasters.
Powrót legendy czy wspomnienie dawnej świetności?
Odwiedziliśmy Supermassive Games i zagraliśmy w kolejny horror dewelopera.
Po dziesięciu latach Calradia wezwała nas ponownie. Ale czy warto było tyle czekać?
Głęboko pod powierzchnią Minecrafta kryje się nadchodzący spin-off w konwencji klasycznego lochołaza.
Bethesda już wkrótce wypuści armię NPC-ów na postapokaliptyczną Wirginię Zachodną, ale czy nie jest na to za późno?
Test zdany na piątkę.
Zombie tym razem nie ugryzły tak mocno.
W poszukiwaniu nowej przyszłości Strażnicy wpadają w krwawą zasadzkę. Pomogliśmy więc ocalałym stanąć na nogi w śnieżnym Kolorado.
RTS studia King Art osadzony w dieselpunkowym uniwersum Jakuba Różalskiego wygląda tak zjawiskowo, jak można się było spodziewać.
Opowiadamy o naszej wizycie w biurze id Software, wrażeniach z gry i szczegółach trybu wieloosobowego.
Osobliwa opowieść o dwójce przyjaciół w pikselowej Indonezji z lat dziewięćdziesiątych.
Dezintegracja stawia na integrację.