Polski
Gamereactor
wiadomości

Aaryn Flynn porównuje silnik Frostbite do samochodu Formuły 1

Może być potężny, ale korzystanie z niego wymaga ogromnego wysiłku, jak ujawnił były dyrektor generalny BioWare.

HQ

Aaryn Flynn, były dyrektor generalny BioWare, podczas niedawnej rozmowy z Reboot Develop Red w Kanadzie opowiedział o swoich doświadczeniach w firmie, w tym o trudnościach w korzystaniu z silnika Frostbite, który preferuje EA.

Po tym, jak EA przejęło BioWare w 2007 roku, "przeszliśmy na silnik Frostbite. Jest to wewnętrzny silnik EA; bardzo mocny, szybki, piękny, zaprojektowany specjalnie do tworzenia naprawdę fajnych rzeczy. Ale jest również niezwykle delikatny i potrzebuje ogromnej ekipy do pracy nad nim" - wyjaśnił Flynn, jak donosi GamesIndustry.biz.

Jeśli chodzi o doświadczenia BioWare z Frostbite'em, wykorzystano go w Dragon Age: Inkwizycja i Mass Effect: Andromeda, podobnie jak w Anthem, choć Flynn opuścił firmę, zanim Anthem ujrzał światło dzienne.

Frostbite jest używany również w innych grach EA, takich jak FIFA czy Battlefield, więc jest mało prawdopodobne, że studio w najbliższym czasie z niego zrezygnuje i możliwe, że powinniśmy spodziewać się silnika także w przyszłych grach BioWare, chociażby w nowej odsłonie Mass Effect.

HQ
HQ
Aaryn Flynn porównuje silnik Frostbite do samochodu Formuły 1


Wczytywanie następnej zawartości