Poradnik do Zombies: Ognisko Zarazy.
"Jesteśmy niczym członkowie rodziny rozrzuceni po całym kraju, a czasem także po całym świecie, ale możemy razem zjeść obiad w czyimś domu w Tamriel. I ludzie to robią. To naprawdę się dzieje".
Ponieważ Wild Rift jest już dostępny w większości miejsc na świecie, zastanowiliśmy się, jakie zmiany powinna przynieść konsolowa wersja MOB-y.
Podróż Kratosa i Atreusa zachwyca bardziej niż kiedykolwiek.
Na nasze pytania odpowiadał Fumihiko Yasuda, reżyser gry.
Gra została ostatnio dostosowana do next-genów, więc postanowiliśmy przetestować jej ulepszoną wersję.
Nowy rok zaczyna się z przytupem, jeśli chodzi o premiery smacznych indyków.
Przeprowadziliśmy wywiad ze znanym szefem kuchni o jego niecodziennym przedsięwzięciu.
Naughty Dog znowu to zrobiło.
Kto by pomyślał, że Tom Nook będzie naszym wybawcą?
Sucker Punch zabrało nas na wycieczkę po XIII-wiecznej Japonii, z której chcielibyśmy nigdy nie wracać.
Supergiant Games stworzyło grę niezależną, której sukces przyćmił wiele produkcji AAA.
Najlepsza strzelanka 2020 roku.
Bluepoint Games wskrzesiło kultowy klasyk i jakimś sposobem uczyniło go jeszcze doskonalszym.
Valve po raz kolejny powróciło z arcydziełem narracji i interaktywności.
Nie boimy się napisać, że Valhalla to najlepsze, co kiedykolwiek spotkało serię Assassin's Creed.
Czarująca platformówka, która reprezentuje wszystko, co najlepsze w tym gatunku.
Square Enix postanowiło dopasować ukochany tytuł do współczesności, ale zrobiło znacznie więcej.
Kiedy premiera? Ile konsola będzie kosztować? Jakie gry będą dostępne na start? Co z dodatkowymi akcesoriami?
Kiedy konsola pojawi się na rynku? Ile będzie kosztować? Jak bardzo różni się ona od Xbox Series X? Jakie gry będą dostępne na start? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w naszym artykule.
Jak dużo będzie kosztować? Na jakie ulepszenia mogą liczyć starsze gry? Czy potrzebujesz złącza HDMI 2.1, by móc grać?
Rozmawiamy z szefem Xboksa na temat gier first-party, mikropłatności i tego, czym tak naprawdę zajmuje się The Initiative.
Zawadiacka przygodówka obchodzi w tym miesiącu trzydzieste urodziny, warto więc powrócić do klasyki po latach i sprawdzić, jak przetrwała próbę czasu.
Problemy z reklamacją, Xbox na asfalcie i skasowane pliki zapisu.
Dlaczego jeszcze długo nie pożegnam się ze swoim dwuekranowym handheldem.
Jak wiele robi New Horizons dla społeczności LGBT+.
Diablo nie rządził samemu.
I zresztą najbardziej przeze mnie lubiana. Do dziś.
W końcu to gameplay w grach wideo jest najważniejszy.
Chcę więcej realnych interakcji i zachowań, nie tylko next-genowej grafiki.
Trochę o twórczości K.K. Slidera z serii Animal Crossing.
„Czekaliśmy na taką grę od ponad dekady i w końcu zdecydowaliśmy, że zrobimy ją sami".
Prezentacja gier nowej generacji nadchodzi wielkimi krokami, a my spoglądamy w przyszłość i dzielimy się swoimi oczekiwaniami wobec Xbox Games Showcase.
Jin Sakai stoi przed zadaniem nie do wykonania i potrzebuje wszelkiej możliwej pomocy.
I kilka obaw, które wciąż mamy po obejrzeniu transmisji War Table i rozmowie z twórcami.
Rozmawialiśmy z Paulem Yanem, przedstawicielem studia Toys for Bob odpowiedzialnego za kontynuację Crasha, na którą zdecydowanie warto czekać.
Debiutancka gra V1 Interactive jest już gotowa do startu.
Premiera ostatniej wielkej gry na wyłączność PS4 tuż-tuż. Spotkaliśmy się z reżyserem Ghost of Tsushima, Nate'em Foxem, by porozmawiać o brutalnych bitwach i eksploracji w tym wirtualnym świecie.
Nadszedł czas na kontynuację historii Ellie i Joela. Mieliśmy przyjemność porozmawiać o The Last of Us: Part II z reżyserem gry, Kurtem Margenau.
Jak Square Enix na nowo zdefiniowało postrzeganie zarówno remake'ów, jak i samej serii Final Fantasy.
Zmieniamy nasze plany. Oto wszystko, co musicie wiedzieć.
Bo nie liczy się cel, lecz droga.
jRPG-i, które chcę, by powróciły.
Przyglądamy się próbie uśmiercenia przez AMD rynku profesjonalnych kart Nvidii.
To naprawdę nie jest takie trudne, nawet jeśli sami deweloperzy nam nie pomagają.
Małe jest piękne, ale duże może więcej.
Przyczajony asasyn, ukryty yakuza. I dużo innych, fajnych rzeczy.
O tym, jak światy kodem spisane ostrzegają swoich odbiorców przed konsumpcjonizmem.
Jak nieślubne dziecko Danganronpy i Ace Attorney udowadnia, że nawet w powieściach wizualnych pierwsze skrzypce gra nie wycmokana i szczegółowa grafika, lecz styl, grywalność i narracja.
Co jeszcze niedobrego czeka branżę gier w bieżącym roku?