Polski
Gamereactor
wiadomości
Call of Duty: Warzone 2

Activision opowiada o matchmakingu w Call of Duty

Okazuje się, że czas na dopasowanie spraw jest ważniejszy niż umiejętności...

HQ

Jeśli jest jedna rzecz, o której ostatnio dużo mówi się wśród zawodowców e-sportowych, streamerów i nas, zwykłych śmiertelników (w sferze strzelanek online), to jest to system dobierania graczy w Call of Duty i to, jak słabo często wydaje się działać. Nierzadko zdarza się, że zostaniesz wrzucony do poczekalni, w których gracze goniący za bombami atomowymi przelatują obok z prędkością 300 km/h i strzelają ci w głowę pojedynczym pociskiem bez lunety, a na prośbę graczy Activision rozpoczęło serię blogów, w której szczegółowo omawiają, jak działa ich dobieranie graczy oparte na umiejętnościach.

W ostatnim poście dowiedzieliśmy się, że opcje czatu głosowego i wybór mapy Resurgence mają znaczenie, a dziś dowiedzieliśmy się, że "czas na dopasowanie" ma większe znaczenie niż "umiejętności", co bez wątpienia jest częścią problemu. W każdym razie, o całej sprawie możecie przeczytać tutaj.

Informacje o dobieraniu graczy w Call of Duty - Biała Księga #2 "Dzisiaj zespół Call of Duty opublikował kolejną odsłonę trwającej serii białych ksiąg szczegółowo opisujących system dobierania graczy w Call of Duty, zatytułowaną "Seria dobierania graczy: rola umiejętności w dobieraniu graczy". W tym dokumencie technicznym przyjrzymy się systemowi dobierania graczy w trybie wieloosobowym Call of Duty, a także temu, w jaki sposób zawsze pracujemy nad stworzeniem zrównoważonego systemu z korzyścią dla wszystkich graczy. Podczas gdy umiejętności są jednym z wielu czynników w matchmakingu; nie jest siłą napędową systemu dobierania graczy w Call of Duty.

Jeśli chodzi o umiejętności, jednym z obszarów, który należy wziąć pod uwagę, jest równowaga zespołu. Równoważenie drużyn jest bardzo ważne przy tworzeniu gier, w których gracze mogą się dobrze bawić i cieszyć konkurencyjnymi meczami. Blowouty powodują, że gracze opuszczają grę, co negatywnie wpływa na pulę graczy. Sam balans drużyn został omówiony bardziej szczegółowo w białej księdze. Jak już wcześniej opisano w pierwszym wpisie na blogu wywiadowczym dotyczącym dobierania graczy, Call of Duty historycznie brało pod uwagę umiejętności graczy wśród innych czynników w procesie dobierania graczy już w Call of Duty 4: Modern Warfare (2007). Jednym z tematów poruszonych w białej księdze są niedawne i historyczne testy dotyczące rozluźnienia umiejętności w matchmakingu (zwiększenie różnicy w umiejętnościach między graczami w poczekalni)".

Call of Duty: Warzone 2

Powiązane teksty

Call of Duty: Warzone 2.0Score

Call of Duty: Warzone 2.0

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Formuła Warzone została wstrząśnięta nową odsłoną, która bardziej przypomina gloryfikowaną aktualizację niż coś naprawdę świeżego i wyjątkowego.



Wczytywanie następnej zawartości