Polski
Gamereactor
wiadomości
Call of Duty: Black Ops 6

Activision twierdzi, że budżet marketingowy Call of Duty: Black Ops 6 rywalizuje z wielkim hitem kinowym

Staramy się, aby wszyscy i wszędzie wiedzieli, że gra nadchodzi.

HQ

Czy masz już dość oglądania Call of Duty: Black Ops 6 wszędzie, mimo że gra oficjalnie zadebiutuje dopiero jutro? Jeśli tak jest, to dlatego, że wszystko to jest częścią planu Activision.

W wywiadzie dla Variety, dyrektor ds. marketingu Tyler Bahl daje wgląd w to, co składa się na marketing jednej z największych gier wideo całego roku. Twierdzi on, że Activision odłożyło na bok budżet, który rywalizuje z "wielkim hitem kinowym, który miałby wejść na rynek w tym roku", sugerując, że setki milionów dolarów wydano na oklejanie gry absolutnie wszędzie.

Wysiłek ten obejmował przywrócenie Petera Stormare'a jako The Replacer, przezabawnej roli, w której zastępuje celebrytów i osobistości, które rzekomo są poza domem i są zajęte grą. Jest to dodatek do partnerstw z czołowymi sportowcami i gwiazdami oraz typowych billboardów, reklam i tak dalej.

Interesujące w wielu działaniach marketingowych jest to, że nie mają one tendencji do obracania się wokół włączenia gry Game Pass pierwszego dnia, co nasuwa pytanie, czy Activision i Xbox faktycznie chcą, aby fani głównego nurtu byli świadomi, że mogą zagrać w tytuł za ułamek ceny w ramach subskrypcji.

Niezależnie od sytuacji, czy impuls marketingowy zachęcił Cię do wymeldowania się jutro Black Ops 6 ?

Call of Duty: Black Ops 6

Powiązane teksty

Call of Duty: Black Ops 6 Score

Call of Duty: Black Ops 6

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Treyarch powraca i dostarczył pełną jakości odsłonę długotrwałej serii, gry, która zaangażuje zarówno fanów kampanii, trybu wieloosobowego, jak i zombie.



Wczytywanie następnej zawartości