Czy masz już dość oglądania Call of Duty: Black Ops 6 wszędzie, mimo że gra oficjalnie zadebiutuje dopiero jutro? Jeśli tak jest, to dlatego, że wszystko to jest częścią planu Activision.
W wywiadzie dla Variety, dyrektor ds. marketingu Tyler Bahl daje wgląd w to, co składa się na marketing jednej z największych gier wideo całego roku. Twierdzi on, że Activision odłożyło na bok budżet, który rywalizuje z "wielkim hitem kinowym, który miałby wejść na rynek w tym roku", sugerując, że setki milionów dolarów wydano na oklejanie gry absolutnie wszędzie.
Wysiłek ten obejmował przywrócenie Petera Stormare'a jako The Replacer, przezabawnej roli, w której zastępuje celebrytów i osobistości, które rzekomo są poza domem i są zajęte grą. Jest to dodatek do partnerstw z czołowymi sportowcami i gwiazdami oraz typowych billboardów, reklam i tak dalej.
Interesujące w wielu działaniach marketingowych jest to, że nie mają one tendencji do obracania się wokół włączenia gry Game Pass pierwszego dnia, co nasuwa pytanie, czy Activision i Xbox faktycznie chcą, aby fani głównego nurtu byli świadomi, że mogą zagrać w tytuł za ułamek ceny w ramach subskrypcji.
Niezależnie od sytuacji, czy impuls marketingowy zachęcił Cię do wymeldowania się jutro Black Ops 6 ?