Po trzyletniej umowie z Activision Blizzard, w ramach której Akshon Media produkowało treści wideo dla Overwatch League, ogłoszono , że firma produkcyjna została oficjalnie uznana za oficjalnego partnera produkcyjnego zarówno Overwatch League, jak i Call of Duty League.
Mówi się, że ta nowa rozszerzona umowa sprawi, że Akshon Media będzie teraz produkować najważniejsze mecze po meczu i inne treści wideo, które będą ponownie transmitowane wraz z Overwatch League, ale także po raz pierwszy zobaczy firmę produkującą podobną zawartość dla Call of Duty League.
"Te kontrakty produkcyjne dla globalnych franczyz zostały przyznane Akshon Media za naszą niesamowitą zdolność do tworzenia treści, które naprawdę rezonują z globalnymi fanami e-sportu" - mówi Roger Chan, dyrektor generalny Akshon media. "Starannie dobrany zespół Akshon rozumie fabułę potrzebną do poprawy ogólnego doświadczenia fanów i cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z Activision Blizzard".
Mówi się, że umowa obejmie resztę sezonów 2022 dla obu lig, ale czy obejmie ona 2023 rok, nie została jeszcze wspomniana.