Polski
Gamereactor
wiadomości
Alan Wake 2

Alan Wake 2 tonuje jumpscare'y i pozwala nam odtworzyć We Sing

Jednocześnie ułatwiając zdobycie platyny i wszystkich osiągnięć.

HQ

Wasz naprawdę postanowił wstrzymać się z Alan Wake 2 przez jakiś czas, ponieważ chciałem poczekać na kilka poprawek, aby naprawić kilka problemów. Dobry wybór, ponieważ uwielbiałem tę grę, gdy grałem w nią dwa miesiące temu. Do tego stopnia, że utkwiło mi w głowie sporo piosenek i sekwencji, a na PlayStation 5 zdobyłem platynowe trofeum. Teraz mam dobrą wiadomość dla tych z Was, którzy chcą powtórzyć najlepsze fragmenty i dla tych, którzy przegapili niektóre przedmioty kolekcjonerskie.

Remedy wydało pierwszą aktualizację 2024 dla Alan Wake 2 i zawiera kilka żądanych funkcji i poprawek. Najważniejszym wydarzeniem jest prawdopodobnie implementacja wyboru rozdziału, dzięki czemu możemy powrócić do naszych ulubionych części gry i/lub znaleźć przedmioty kolekcjonerskie, które przegapiliście za pierwszym razem. Ta ostatnia część może nie być szczególnie kusząca, jeśli nienawidzisz jumpscare'ów, w których coś migało na ekranie z wysokim dźwiękiem, ale fińscy programiści mają również dobre wieści na ten temat. Nowa opcja w menu pozwala zmniejszyć intensywność tych błysków.

Oto wszystkie urocze i zabawne informacje o aktualizacji:

Nowa funkcja: Wybór rozdziału


  • Możesz teraz wybrać dowolną misję w grze, którą wcześniej odblokowałeś.

  • Korzystanie z tej funkcji wczytuje gotowy zapis gry niezależnie od własnych postępów.

  • Oznacza to, że postęp przedmiotów i ekwipunek będą z góry określone w zależności od misji.

  • Zachowasz poprzednie ręczne zapisy.

Uwaga: Pamiętaj, aby zachować co najmniej jeden ręczny zapis z poprzednimi postępami, jeśli chcesz go zachować.

Nowe funkcje


  • Dodano menu wyboru rozdziału.

  • Dodano opcję wyboru między niską a normalną intensywnością wizualną i dźwiękową błysku horroru.

Rozgrywka i misje


  • Naprawiono błąd w Ostatecznej wersji Draftu (Nowa Gra Plus), który powodował, że gracz, który posiadał już kuszę Sagi w ekwipunku, nie mógł skompletować/otworzyć wszystkich wymaganych Skrytek Kultu, a tym samym nie mógł zdobyć Klucza do Latarni Morskiej z ostatniej Skrytki Kultu.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć, jeśli otworzył powiadomienie o zakończeniu oglądania ostatniej reklamy braci Koskela:

  • Podczas RE09 Deerfest, kiedy idziesz do Oh Deer Diner, wyświetlana jest ostatnia reklama Koskela i otrzymujesz monit, że możesz ją zobaczyć w Miejscu Umysłu, ale jeśli naciśniesz touchpad zgodnie z instrukcją, aby wyświetlić ją w Miejscu Umysłu, nic się nie stanie, a twoje sterowanie zostanie zamrożone. Problem występuje do momentu ponownego załadowania ostatniego zapisu.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz nie był w stanie zebrać wszystkich wskazówek wokół ciała Słowika.

  • Przedmioty wymagane do rytuału nakładania się w RE03 Local Girl można teraz podnieść dopiero po znalezieniu odpowiednich wskazówek.

  • 10. scena echa po spotkaniu z Caseyem w alejce odblokowuje się teraz poprawnie.

  • Gracze otrzymują teraz zawieszkę "Kubek ze świata kawy" w ostatnim rozdziale (nowa gra+) zamiast zduplikowanej ozdoby młota.

  • Poprawiono perspektywę kamery na otwartych skrytkach kultu, dzięki czemu notatka na pokrywie jest teraz czytelna.

  • Dodatkowa poprawka powodująca, że profilowanie Cynthii nie było dostępne, jeśli gracz zbyt szybko opuścił dioramę w Domu Opieki.

  • Naprawiono błąd w grze RE05 Przedwieczni Bogowie, który sprawiał, że gracze mogli podnieść lont w piwnicy z zamkniętego pojemnika bez konieczności rozwiązywania zagadki z zamkiem szyfrowym.

  • Zbiorniki z propanem nie będą się już pojawiać ponownie po ponownym załadowaniu gry w trybie Watery. Mniej eksplozji, mniej zabawy, ale płynniejsza gra.

  • Dał Sadze szansę na zdobycie większej ilości zasobów w misji RE10 Powrót do domu na stacji metra.

  • Dodano brakujące opisy niektórych akt spraw w Szafce Spraw w Miejscu Umysłu Sagi.

  • Naprawiono wiele błędów związanych ze wskazówkami dotyczącymi metaskrzyni.

  • Dodano opisy spraw, które są w toku, do akt Gabinetu spraw.

  • Odpalenie flary podczas ukrywania się w Bezpiecznej Przystani będzie teraz postrzegane jako wrogie działanie gracza i zawali Bezpieczną Przystań, jeśli w pobliżu znajdują się wrogowie.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że kamera gracza czasami "drżała" podczas obracania kamery w Prologu.

  • Usuwanie zabawy. Jest początek roku. Eksplozje nie będą już zadawać obrażeń przez drzwi.

  • Zapobiegaj przypadkowemu wzmocnieniu latarki i marnowaniu baterii podczas jej podnoszenia.

  • Pistolet służbowy FBI i rewolwer zadają teraz wystarczająco dużo obrażeń, aby maski kultystów odleciały jednym, ostrożnie wymierzonym strzałem. Do!

  • Kurtyna. Nie jest to najlepszy album. Naprawiono nieprawidłowo zasunięte kurtyny w sali teatralnej w niektórych przypadkach.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że kusza z ulepszeniem dwulufowym nie była prawidłowo schowana.

  • Rozmów telefonicznych Sagi nie można już przerwać włączając i wyłączając latarkę.

  • Wskaźnik podnoszenia przedmiotów został zmieniony, więc powinien być teraz lepiej widoczny.

  • Gracz nie może już zbiec z półki skalnej za stacją monitorującą w Jeziorze Kociołka.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że zanikanie w kinie poety znajdowało się w powietrzu lub wewnątrz foteli kinowych. To było zbyt upiorne.

  • Naprawiono, no cóż, problem z butem łotrzyka poruszającym się po arenie walki z bossem Cynthią.

  • Naprawiono błąd w pokoju 665 w IN05, który powodował, że przedmioty ze skrytki Timbreakera można było podnieść przez ścianę w pokoju 101.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wilki ginęły natychmiast po zbliżeniu się do klifu przy wieży radiowej w Wodzie.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć w pokoju Normana w domu opieki Bright Falls.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że drzwi w centrum odnowy biologicznej Bright Falls otwierały się o niewłaściwej porze. To jeszcze nie upiorny sezon.

UI


  • [Komputer] Dodano podgląd obrazów dla większości ustawień, które można dostosować w menu graficznym.

  • Dodano liczbę rozdziałów znalezionych manuskryptów w Miejscu Umysłu.

  • Naprawiono problemy z układem interfejsu użytkownika związane ze zlokalizowaną zawartością na tablicy obudowy, komputerach i przedmiotach, które można zbadać.

  • Poprawiono nazwy miesięcy, aby wyświetlały się poprawnie w interfejsie zapisu gry.

  • Naprawiono pozycję przewijania menu opcji, która nie resetowała się po wyjściu z menu opcji za pomocą przycisku Start na kontrolerze.

Dźwięk i haptyka


  • Zmieniono efekty dotykowe "kluczowych wydarzeń", takich jak strzelanie z broni i przeładowywanie, korzystanie z mechaniki Light Shift, wypalanie punktów źródłowych i używanie latarki.

  • Dodano dźwięk do starożytnych komputerów na posterunku szeryfa w Bright Falls.

  • Dodano odgłos uderzeń, gdy ekspres espresso uderza w gracza. Nie próbuj tego, proszę. Coffee World i tak jest w wystarczająco tarapatach.

  • Dodano dźwięk wysuwania kasety do Mr. Drippy'ego.

  • Dodano statyczny dźwięk telewizora do lokalizacji Bezpieczna przystań w domu opieki.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wybór taśmy telewizyjnej w pokoju scenarzystów nie wywoływał żadnych efektów dźwiękowych.

  • Naprawiono błąd w RE08 Summoning, który powodował, że broń czołgu wroga odtwarzała nieprawidłowy dźwięk broni.

  • Wprowadzono wiele poprawek dźwięku rymowanek.

  • Poprawiono jakość dźwięku kroków kucających.

  • Poprawiono jakość dźwięku podczas misji przywołania RE08 na wszystkich platformach.


.

Visuals


  • Ogólny połysk wizualny.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wróg stawał się częściowo niewidzialny, gdy był poważnie ranny.

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że roślinność nie zawsze reagowała na eksplozje w fajny sposób.

  • W Coffee World zerwał się wiatr.

  • Sprawiono, że piwnica Domu Opieki Valhalla stała się bardziej klimatyczna, z dużą ilością dodatkowego kurzu.

  • Wyłączono wskaźnik Bezpiecznej Przystani podczas walki Scratch na parkingu.

  • Ulepszono hydroizolację Elderwood Lodge. W pomieszczeniach nie powinno już padać.

  • Naprawiono skalowanie Ostrza myśliwskiego, gdy Alan go podnosił.

  • Naprawiono brakujące oświetlenie niektórych przedmiotów fabularnych.

  • Poprawiono jakość cieni w różnych miejscach poza utartymi ścieżkami w lesie.

  • Naprawiono pojawianie się oświetlenia w niektórych miejscach.

  • Naprawiono nagłe zmiany gradacji kolorów w Watery.

  • Zmniejszono migotanie wokół okien w Suomi Hall w Wodnym.

  • Zmniejszono migotanie w Elderwood Lodge w Bright Falls.

  • Poprawiono oświetlenie w miejscach poza utartymi szlakami w Watery.

  • Naprawiono błąd dzikiej koszuli Alana w niektórych sekwencjach filmowych, w których Alan siedzi.

  • Ulepszono animacje przerażających reakcji Sagi podczas biegu.

  • Naprawiono ponowne uruchamianie niektórych animacji po przełączeniu latarki.

  • Naprawiono postać gracza tak, aby używała broni zgodnie z oczekiwaniami podczas biegu tuż po podniesieniu przedmiotów.

General


  • Ustawienie jasności SDR ma teraz prawidłowy wpływ na interfejs użytkownika i filmy 2D.

  • Naprawiono błąd powodujący, że maksymalna luminancja wyświetlacza była nieaktualna w menu kalibracji jasności.

  • [Komputer] Możesz teraz dostosować FOV (pole widzenia) w interfejsie użytkownika.

  • [Komputer] Poprawiono stabilność generowania ramek DLSS dla Alt-Tab.

  • [Komputer] Rozdzielczość jest prawidłowo dokręcona do maksymalnej obsługiwanej rozdzielczości.

  • [Komputer] Sprawiono, że komunikat ostrzegawczy o braku wystarczającej ilości pamięci fizycznej i pozwolił grze rozpocząć się o wiele poważniej.

  • [Komputer] Ikony przycisków myszy teraz poprawnie odzwierciedlają ustawienie głównego przycisku systemu Windows w interfejsie użytkownika [PC].

  • [Seria Xbox] Naprawiono problem z wątkami, który mógł prowadzić do rzadkich awarii.

  • Poprawki napisów.

Wydajność (aka sekcja Northlight flex)


  • [PlayStation 5] Naprawiono losowe zacinanie się podczas idealnych uników w zwolnionym tempie.

  • [Komputer] Zmiana ustawień graficznych jest teraz... Snappier.

  • [Komputer] Zoptymalizowano renderowanie mapy cieni, oszczędzając do 0,3 ms w Mrocznym Miejscu.

  • [Seria Xbox] Zoptymalizowano usuwanie punktów i reflektorów, skracając czas o 0,3 ms w miejscach, w których jest dużo światła.

  • [PlayStation 5] Zoptymalizowano renderowanie interfejsu użytkownika, gdy na ekranie znajduje się wiele elementów interfejsu, na przykład gdy ekwipunek jest widoczny, co zapewnia płynniejsze działanie.

  • Zoptymalizowano kod kontrolera znaków w celu zwiększenia wydajności procesora, oszczędzając do 1 ms - 2 ms w miejscach o gęstej geometrii.

  • Optymalizacje oświetlenia wewnątrz Overlap w RE02 The Heart oszczędzają 1 ms - 1,2 ms dla płynniejszej pracy.

  • Optymalizacje oświetlenia wokół Domu Opieki Valhalla podczas RE05 Przedwieczni Bogowie oszczędzają 0,3 ms - 0,4 ms.

  • Dobre oświetlenie i optymalizacje mgły wokół Watery'ego, które nie spowodowały pogorszenia jakości wizualnej.

  • Nieznacznie zoptymalizowano użycie pamięci tekstur. Trochę.


Alan Wake 2

Powiązane teksty

Alan Wake 2: Nocne źródłaScore

Alan Wake 2: Nocne źródła

RECENZJA. Przez Conny Andersson

Nowe tajemnice, szaleństwo i cała masa akcji. Conny rozegrał trzy epizody, które składają się na pierwszy dodatek do Alan Wake 2...



Wczytywanie następnej zawartości