Minęło trochę czasu od naszego ostatniego odcinka The Gamereactor Show, z wielu powodów łagodzących, ale ja i Alex wracamy do niego w 34. odcinku naszego podcastu. W najnowszym odcinku przyjrzymy się dwóm popularnym i powszechnym trendom, które ostatnio nękają branżę gier, koncepcji remake'u tytułów i idei tworzenia gier jako usługi (GaaS), zanim zagłębimy się w to, które z nich będą miały większy wpływ na branżę w przyszłości, a które są dla nas bardziej zmęczone.
Przyglądamy się niektórym z najnowszych i największych przykładów obu stylów i rozmawiamy o tym, dlaczego powinny obowiązywać bardziej rygorystyczne wytyczne, zanim gra będzie mogła i powinna zostać przerobiona, a także dlaczego GaaS prawie nigdy nie jest dziś odpowiedzią.
Aby usłyszeć wszystkie nasze przemyślenia, koniecznie obejrzyj 34. odcinek The Gamereactor Show poniżej lub na Apple Podcasts, Spotify, Amazon Music/Audible lub Spreaker.