Polski
Gamereactor
wiadomości

All in! Games świętuje 3. urodziny przy imponującym wzroście i dzieli się planami na przyszłość

Od familijnego remontu domu w Tools Up! przez ghostrunnerowy parkour w cyberpunkowej dystopii po mroczne tajemnice czarnobylskiej zony w Chernobylite - All in Games! nie zwalnia tempa.

HQ

3 lata temu All in! Games stawiało pierwsze kroki na polu wydawania gier wideo, a w pierwszym roku aktywności Polacy wydali m.in. Tools Up!. Po imprezową grę o remoncie domów (a w DLC ogrodów) sięgnęło do tej pory ponad 250 tys. osób. Przez 3 lata od założenia firmy łączna sprzedaż wszystkich gier All in! Games przekroczyła pułap 2 mln, z czego w samym nieskończonym roku 2021 produkcje polskiego wydawcy rozeszły się w milionowym nakładzie. Ta tendencja wzrostowa ma też swoje odzwierciedlenie w dodawaniu produkcji polskiej firmy do wishlisty na Steam, gdyż do dziś były one dodane ponad 3,6 mln razy.

All in! Games świętuje 3. urodziny przy imponującym wzroście i dzieli się planami na przyszłość

Od skromnych początków krakowskiego wydawcy jego portfolio rozrosło się do 17 tytułów z różnych gatunków oraz 17 dodatków w formie DLC. Od produkcji familijnych jak Tools Up! lub Lumberhill przez ucztę dla soulsowych wyjadaczy w Arborii po klimaty postapokaliptyczne w Paradise Lost czy gry nawiązujące do klasyki literatury jak Metamorphosis (nagradzane za wybitną ścieżkę dźwiękową).

W strukturach firmy znajduje się pięciokrotnie więcej pracowników niż na początku - ponad 100 osób, w tym eksperci z USA, UK, Hiszpanii, Włoch i Litwy, specjalizujący się w 9 kanałach dystrybucji digitalowej i 2 fizycznej.

All in! Games świętuje 3. urodziny przy imponującym wzroście i dzieli się planami na przyszłość
All in! Games świętuje 3. urodziny przy imponującym wzroście i dzieli się planami na przyszłośćAll in! Games świętuje 3. urodziny przy imponującym wzroście i dzieli się planami na przyszłośćAll in! Games świętuje 3. urodziny przy imponującym wzroście i dzieli się planami na przyszłość

Jeśli chodzi o strategię na przyszłość, All in! Games zakłada rozpoczęcie realizacji trzech nowych projektów o budżecie 20 mln zł każdy do końca 2022 roku. Natomiast z końcem 2023 r. krakowska spółka przewiduje, że wewnątrz grupy kapitałowej będzie funkcjonować 10 spółek zależnych. All in! Games chce również rozwijać kompetencje poprzez zabezpieczenie krytycznych zasobów, co ma poprawić kontrolę jakości, czy też optymalizację kosztów i czasu. Kolejnym punktem strategii jest stworzenie one stop shopu dla developerów, czyli wprowadzenie rozwiązania, w którym Spółka przejmie wszystkie procesy wydawnicze i promocyjne, dzięki czemu twórcy gier będą mogli skupić się stricte na tworzeniu tytułów.

Z okazji urodzin wydawca przygotował paczkę tapet związanych ze swoimi tytułami dla graczy. Są one dostępne tutaj.



Wczytywanie następnej zawartości