Polski
Gamereactor
wiadomości
Antro

Antro to zarówno skradanka, platformówka, jak i endless runner

Rozmawiamy z Normanem Benetem, aby dowiedzieć się więcej o nieślubnym dziecku Inside i Rayman Legends.

HQ

Antro to introspekcyjna podróż w podziemnym świecie, w którym mamy trzy dzielnice, a główny bohater, czyli Nittch, musi dotrzeć na szczyt" - opisuje w poniższym wywiadzie Norman Benet zapytany o studencki projekt zamieniony w obiecującą grę indie. „To jak podróż typowego bohatera, ale z reprezentacją kultury miejskiej".

HQ

Młody reżyser z Gatera Studio chciał, aby ludzie grali i słuchali ich mieszanki gatunków, która sprowadzi graczy głębiej do podziemia.

„Mamy dwa rodzaje poziomów: poziomy eksploracji i części skradankowe", przyznaje Benet zapytany o podobieństwa do Inside. „A potem mamy poziomy muzyczne, w których gracz nie może przestać biegać, mamy kulturę hip-hopową i rapową oraz muzykę podziemną, którą chcemy reprezentować w grze. W przypadku poziomów muzycznych zainspirowaliśmy się poziomami z Rayman Legends" .

A co z tą chwytliwą nazwą? Antro można by uznać za podziemny pub w Hiszpanii, ale Norman wyjaśnia, że ​​„to połączenie tego i owego, a po łacinie Antro oznacza podziemną jaskinię lub grotę".

Włączcie powyższe wideo, aby dowiedzieć się o żółtym plecaku, który nosi Norman, który jest zarówno kluczem do rewolucyjnej historii gry, jak i paczką, którą Nittch musi dostarczyć nieznanemu odbiorcy na powierzchni. Gatera wyda Antro na PlayStation i PC w trzecim kwartale 2022 roku bez względu na wszystko, ale szukają również wydawcy, zwłaszcza aby umożliwić większej liczbie międzynarodowych zespołów i artystów dołączenie do nowej, wielokulturowej firmy.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości