Polski
Gamereactor
wiadomości
Assassin's Creed Shadows

Assassin's Creed Shadows reżyser odnosi się do porównań do Szoguna

Charles Benoit omówił również pracę, jaką Ubisoft włożył w poznanie historii Japonii.

HQ

Podczas gdy jest wielu ludzi podekscytowanych Assassin's Creed Shadows, w Internecie jest głośna mniejszość, która płacze nad historyczną nieścisłością na temat franczyzy, która kiedyś przedstawiała Jerzego Waszyngtona jako złego króla USA po przejęciu kontroli nad artefaktem, który manipulował ludzkimi umysłami.

Rozmawiając z reżyserem gry Charlesem Benoit po prezentacji Ubisoft Forward, porozmawialiśmy trochę o przygotowaniach, jakie Ubisoft poczynił w celu stworzenia Assassin's Creed Shadows. "Od pierwszego dnia, kiedy zdecydowaliśmy się na Japonię, przeprowadziliśmy wiele badań" – powiedział. "Od pierwszego dnia był z nami historyk. Przeprowadziła więc wiele badań, wskazując odpowiednią dokumentację, którą powinniśmy przeczytać, aby rozpocząć naukę. Bo to jest jak powrót do szkoły. Mieliśmy wielu ekspertów w całej Japonii. Mamy również zespoły w Japonii, takie jak Osaka i Tokio, które są w trakcie walidacji. Dlatego upewniamy się, że w produkcji robimy to dobrze".

Benoit omówił również, w jaki sposób gra i feudalna Japonia jako miejsce akcji zyskały na popularności dzięki Shogunowi, hitowej serii, która zadebiutowała na początku tego roku. "Spektakl jest świetny. Kocham to. Myślę, że świadczy to o zainteresowaniu feudalną Japonią i całym światem. To dla nas wspaniała wiadomość, że wydajemy grę w tym samym czasie".

Zapoznaj się z naszym pełnym wywiadem poniżej, aby uzyskać jeszcze więcej informacji na temat Assassin's Creed Shadows:

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości