Avatar: Frontiers of Pandora pobiera tryb 40 FPS na konsole
Działa lepiej niż 30 klatek na sekundę i oferuje lepszą grafikę niż 60 klatek na sekundę.
HQ
Avatar: Frontiers of Pandora była poważnym kandydatem do miana najpiękniejszej gry 2023 roku, ale pomimo całej graficznej magii, Massive Entertainment wzorowo dodało wybór grania w 30 lub 60 klatkach na sekundę. Jednak różnica między nimi jest dość duża, a ci, którzy chcą lepszego przepływu, muszą być przygotowani na poświęcenia w zakresie wizualnym.
Ale teraz pojawia się alternatywa gdzieś pomiędzy, z mniejszymi kompromisami. Wraz z patchem 3.2 (wydanym dzisiaj) otrzymaliśmy wsparcie dla 40 klatek na sekundę, co daje zauważalnie lepszy flow niż 30, ale jednocześnie z wyraźnie lepszą grafiką niż 60 klatek na sekundę. Jest też kilka innych poprawek i dodatków, o których możesz przeczytać więcej pod tym linkiem lub poniżej:
ZNACZĄCE ULEPSZENIA:
[Konsole Xbox Series X/S, PS5] Dodano tryb 40 FPS.
[Komputer] Włączono Intel XeSS Super Sampling.
GLOBALNY:
Dodano opcję szybkiej podróży do stacji badawczej Alpha.
Ponowne mapowanie kontrolera nie resetuje się już po ponownym uruchomieniu gry.
Naprawiono różne awarie.
Poprawiono kilka błędów ortograficznych.
Naprawiono nakładanie się niektórych kwestii dialogowych podczas dialogów.
TECHNICZNY:
[Komputer] Procesor AMD FSR3 został tymczasowo wycofany.
Uwaga od twórców: Aby zapobiec artefaktom wizualnym wpływającym na dane wyjściowe interpolacji FSR3 Frame Generation, zdecydowaliśmy się powrócić do poprzednio używanej wersji FSR3. Pomimo tego wycofania zdecydowaliśmy się zachować pewne ulepszenia, które wprowadziliśmy w ulepszonej wersji, takie jak ulepszenia kompozycji interfejsu użytkownika podczas korzystania z generowania klatek.
ZADANIA GŁÓWNE I POBOCZNE:
[Zadanie główne - Cienie przeszłości] Naprawiono błąd, który uniemożliwiał aktualizację zadania wykonanego w trybie współpracy.
DODATKOWE POPRAWKI:
[Wszystkie platformy] Postacie ludzkie z Uratowanego Ruchu Oporu nie pojawiają się już w Kwaterze Głównej Ruchu Oporu z założoną maską.
[Wszystkie platformy] Niektórzy NPC nie stają się już niewidzialni, gdy znajdują się na skraju pola widzenia gracza.
Czy użyłbyś trybu pośredniego, takiego jak 40 klatek na sekundę, czy też jest to dla Ciebie grafika i 30 klatek na sekundę, czy maksymalna płynność i 60 klatek na sekundę?
Podejście Massive do serii science-fiction Jamesa Camerona jest tutaj, ale czy wkracza na nowy grunt, jak przyzwyczailiśmy się oczekiwać od dewelopera, czy jest to raczej Far Cry z jego typowego dzieła.
Mikhail, zastępca dyrektora artystycznego w Massive Entertainment, przed pracą nad Frontiers of Pandora miał doświadczenie filmowe i opowiada o korzyściach płynących z jego pracy obu światów