Polski
wiadomości

Badanie sugeruje, że 35% graczy opłaca usługę subskrypcji gier wideo

Kiedyś to było... Kupowało się konsolę i dobierało do niej gry. Ale w ciągu kilku ostatnich generacji sytuacja powoli zaczęła się zmieniać. Dziś gracze mogą wybierać spośród kilkunastu subskrypcji takich jak Nintendo Switch Online, PlayStation Plus, PlayStation Now, Stadia Pro, Uplay+ czy Xbox Game Pass Ultimate.

Firma konsultingowa Simon-Kucher & Partners przeprowadziła obszerną ankietę na temat tego, w jaki sposób gracze zaadoptowali nową rzeczywistość w grach. "The Global Gaming Study: The Future of Subscriptions" pokazuje, że ponad jedna trzecia graczy opłaca jakiś abonament, często więcej niż jeden.

Z ankiety wynika, że 35% wszystkich graczy opłaca przynajmniej jedną usługę subskrypcyjną, ale rozkład jest nierównomierny na całym świecie. W Stanach Zjednoczonych tylko 20% stawia na abonament, podczas gdy gracze z Indii i Indonezji są ponad dwukrotnie bardziej skłonni do posiadania subskrypcji. Wśród abonentów 80% przyznało, że są otwarci na wiele subskrypcji jednocześnie.

Jakość gier jest zdecydowanie głównym czynnikiem wpływającym na subskrypcje respondentów, a za nią plasuje się cena, liczba gier i różnorodność oferty.

Badanie sugeruje, że 35% graczy opłaca usługę subskrypcji gier wideo

Dzięki, Games Industry.



Wczytywanie następnej zawartości


Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.