Polski
Gamereactor
wiadomości
Baldur's Gate III

Baldur's Gate III DLC byłoby "nudną" opcją, mówi szef Larian

Zamiast tego Swen Vincke wybrał opcję, która uszczęśliwiła jego programistów.

HQ

Po wydaniu i światowym sukcesie Baldur's Gate III, Larian Studios zszokowało wielu z nas, gdy ujawniło, że nie zamierzają pracować nad sequelem ani dużym rozszerzeniem. Wydawało się to logiczne, ale dla Swena Vinckego była to nudna opcja.

W niedawnej rozmowie z GameSpot Vincke wyjaśnił, dlaczego studio podążało za tym, co chciało zrobić, a nie za tym, co twórcy czuli, że powinni zrobić. "Słyszeliśmy, że to jest to, co powinniśmy zrobić, prawda? Masz wielką grę, wielki hit i musisz zrobić DLC to, DLC tamto i DLC tamto" – powiedział Vincke.

"A potem, w momencie, gdy mieliśmy trochę czasu do namysłu, zdaliśmy sobie sprawę: 'Co robisz?'. Progresywny wgląd nie jest złą rzeczą, więc czasami idziesz złą drogą, a potem mówisz: 'O pieprzyć to' i po prostu zmieniasz kurs" – kontynuował Vincke.

Z taką dobrą wolą, jaką daje Baldur's Gate III, Larian jest zaufaną ręką we wszystkim, nad czym pracują dalej. Obecnie pracują nad dwoma projektami, ale prawdopodobnie minie trochę czasu, zanim zobaczymy któryś z nich.

Baldur's Gate III

Powiązane teksty

Baldur's Gate III na PS5Score

Baldur's Gate III na PS5

RECENZJA. Przez Toni Turren

Pomimo faktu, że w Baldur's Gate 3 są małe błędy, wychodzi jako jedna z najlepszych premier w 2023 roku, choć są pewne wolne części w porównaniu do wersji na PC. Najważniejsze jest, aby zrozumieć, że ta gra jest turowa, więc znacznie różni się od wydania z 2004 roku.

Baldur's Gate 3Score

Baldur's Gate 3

RECENZJA. Przez Patrik Severin

Patrik spakował swój zestaw przetrwania, aby poradzić sobie z długim powrotem na Wybrzeże Mieczy i sprawdzić, czy trzecie Wrota Baldura mają sens zakończyć lato z...



Wczytywanie następnej zawartości