Polski
Gamereactor
wiadomości
Baldur's Gate III

Baldur's Gate III został stworzony z "trochę" chrupania

Cóż, wygląda na to, że nikt tak naprawdę nie może uciec przed kryzysem.

HQ

Baldur's Gate III była dla wielu grą zeszłego roku. Zgarnął różne ceremonie wręczenia nagród i wydawało się, że zdefiniuje pokolenie gier cRPG. Jednak nawet jeśli fani nie mieli nic poza pochwałami dla jego twórcy, Larian Studios, jest jeden niefortunny sekret stojący za rozwojem.

Jak powiedział sam Swen Vincke na konferencji Digital Dragons w Polsce (dzięki, GamesRadar), nie obyło się bez chrupania. "Na pewno mniej w BG3 niż w przeszłości" – powiedział Vincke, zapytany o to, jak wiele crunchu było związane z rozwojem.

"Kłamstwem byłoby powiedzieć, że tego nie zrobiliśmy. Działy się rzeczy, których nie przewidzieliśmy... Nie chrupaliśmy przesadnie, ale musieliśmy trochę chrupać. I myślę, że szczerze mówiąc, zawsze będziesz miał trochę, gdy będziesz próbował coś skończyć, zwłaszcza gdy jest tak wiele złożoności, którą trzeba połączyć".

Baldur's Gate III wystartował około miesiąc wcześniej niż planowano, więc mógł uniknąć Starfielda. Gra wprowadza również rzeczy, które sprawiają, że jest bardziej kompletna z każdą większą łatką, więc nawet jeśli RPG jest uwielbiane, możesz zobaczyć, gdzie były drobne pęknięcia.

Baldur's Gate III

Powiązane teksty

Baldur's Gate III na PS5Score

Baldur's Gate III na PS5

RECENZJA. Przez Toni Turren

Pomimo faktu, że w Baldur's Gate 3 są małe błędy, wychodzi jako jedna z najlepszych premier w 2023 roku, choć są pewne wolne części w porównaniu do wersji na PC. Najważniejsze jest, aby zrozumieć, że ta gra jest turowa, więc znacznie różni się od wydania z 2004 roku.

Baldur's Gate 3Score

Baldur's Gate 3

RECENZJA. Przez Patrik Severin

Patrik spakował swój zestaw przetrwania, aby poradzić sobie z długim powrotem na Wybrzeże Mieczy i sprawdzić, czy trzecie Wrota Baldura mają sens zakończyć lato z...



Wczytywanie następnej zawartości