Polski
Gamereactor
wiadomości
Indiana Jones and the Great Circle

Bethesda próbowała wprowadzić grę Indiana Jones przez ponad dekadę

Pete Hines: "Każdy, kto widział boisko, natychmiast powiedział: "O mój Boże, muszę teraz zagrać w ten mecz".

HQ

Indiana Jones został ogłoszony na krótko przed sfinalizowaniem przejęcia ZeniMax/Bethesda przez Microsoft, a jest rozwijany przez szwedzkie studio MachineGames, znane głównie z gier Wolfenstein.

Ale sprawienie, by Indiana Jones się wydarzyło, nie było łatwym zadaniem. Dzięki wszystkim ujawnionym dokumentom z procesu FTC vs. Microsoft/Activision Blizzard, wiemy teraz, że weteran branży i legenda Bethesdy, Todd Howard, pracował ponad dekadę, aby stworzyć grę. Teraz w końcu to się dzieje i wygląda na to, że zaufanie do tego projektu jest naprawdę wysokie.

Szef wydawniczy Bethesdy, Pete Hines, pisze w opublikowanym e-mailu:

Każdy, kto widział boisko, natychmiast powiedział: "O mój Boże, muszę teraz zagrać w ten mecz". To będzie niesamowite i uważamy, że reakcja na ogłoszenie będzie wspaniała. "

Nadal nie mamy pojęcia, kiedy zobaczymy grę, która jest wciąż na wczesnym etapie rozwoju, ale niedawno potwierdzono (poprzez inny ujawniony dokument z procesu FTC vs. Microsoft/Activision Blizzard), że Indiana Jones będzie konsolą ekskluzywną dla Xbox.

Indiana Jones and the Great Circle

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości