Rok 2024 zostanie zapamiętany przez wielu jako jeszcze ciemniejszy rok dla miejsc pracy w przemyśle niż poprzedni, ale zostanie również zapamiętany ze względu na triumfalne wejście chińskich wydarzeń do zachodniego głównego nurtu. A ten, który obecnie przoduje pod względem sukcesu krytycznego i sprzedażowego, to Black Myth: Wukong.
Wiedzieliśmy już, że gra action-RPG od Game Science stała się fenomenem kulturowym w swoim własnym kraju i że na całym świecie sprzedała się w 10 milionach egzemplarzy w pierwszych dniach. Ale teraz mamy trochę zaktualizowanych danych, a także znamy plany dewelopera na przyszłość. Bloomberg opublikował raport, w którym stwierdza, że Wukong osiągnął 18 milionów sprzedanych egzemplarzy w ciągu zaledwie dwóch tygodni, a prognoza jego głównego inwestora, Daniela Wu, jest taka, że gra może osiągnąć 30 milionów egzemplarzy w ciągu swojego życia.
Oczywiście, aby to osiągnąć, musiałoby się to odbyć poprzez jakiś rodzaj rozszerzenia, które wydłużyłoby doświadczenie dla graczy. Wu potwierdził również, że DLC jest w drodze i że nie będzie to jedyna historia eksplorująca chińską mitologię w studiu, nawet jeśli ich następna gra nie będzie kontynuacją Wukonga.
Jak myślisz, czy wielcy chińscy deweloperzy zostaną z nami na dłużej?