Polski
Gamereactor
wiadomości
Blackstorm

Blackstorm to mniej więcej połączenie Battle Royale z Sea of Thieves w kosmosie

Rozmawiamy z Alejandrem Duchinim o unikalnej produkcji Lost Criteria Studios.

Battle Royale spotyka Sea of Thieves w kosmosie? "Zgadza się, mniej więcej o to chodzi" - powiedział nam Alejandro Duchini, projektant i producent z Lost Criteria Studios, zapytany o zdefiniowanie gatunków i inspiracji, które składają się na Blackstorm.

Założeniem gry, jak wyjaśnia deweloper w poniższym wideo wywiadzie, jest współpraca z trzema graczami na statku kosmicznym, jednocześnie mając na uwadze kompetytywny styl rozgrywki, ponieważ inne statki walczą między sobą i tylko jedna załoga przeżyje.

HQ

W tej chwili Blackstorm oferuje zabawę czterem drużynom, które walczą ze sobą w kurczącej się przestrzeni. Jak to zwykła bywa w grach tego typu, najważniejsze jest wyposażenie swojego statku. W tym celu będziemy przeczesywać kosmos, by znaleźć łupy na mapie.

Po odpowiednim wyposażeniu możemy przeprowadzać ataki dystansowe, by następnie niszczyć wrogie statki i wykonać abordaż. Plan polega na zniszczeniu lub sabotowaniu okrętu - możemy nawet spróbować wysadzić bombę w samym centrum statku.

Zespół Lost Criteria Studios składa się obecnie z 18 osób. Blackstorm zaczynał jako projekt studencki, a chłopaki stworzyli prototyp w zaledwie 8 miesięcy. To dopiero początek, ponieważ chcą dalej pracować nad matchmakingiem i znaleźć wsparcie dla dalszego rozwoju produkcji.

Co sądzicie o tej wyjątkowej mieszance?

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości