Polski
Gamereactor
esport
Counter-Strike: Global Offensive

BLAST.tv nawiązał współpracę z trzema różnymi duchami

Wszystko dla paryskiego majora.

HQ

Wkrótce Counter-Strike: Global Offensive będzie gospodarzem ostatniego Major, kiedy Paris Major odbędzie się w maju. Zbliżając się do tego monumentalnego momentu, organ organizujący BLAST.tv ogłosił, że połączył siły z trzema markami alkoholi, z których każda zadebiutuje na imprezie e-sportowej.

To Absolut Vodka, Ballantine's Scotch whisky i Jameson Irish Whiskey połączyły siły z BLAST podczas turnieju, a każda z trzech marek sponsoruje część transmisji i współpracuje nad historiami i zakulisowymi treściami, aby fani mogli się nimi cieszyć.

Oliver Clarke, dyrektor handlowy BLAST, powiedział: "Cieszymy się, że Absolut, Ballantine's i Jameson są na pokładzie BLAST.tv Paris Major, ich pierwszej dużej, zbiorowej współpracy e-sportowej. Z niecierpliwością czekamy na współpracę w celu dostarczenia unikalnych treści, cyfrowych integracji i aktywacji globalnej społeczności graczy podczas jednego z najbardziej szanowanych i popularnych wydarzeń e-sportowych na świecie. "

Pula nagród Paris Major wyniesie 1,25 miliona dolarów i odbędzie się w Accor Arena w mieście między 8 a 21 maja.

Counter-Strike: Global Offensive

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości