Niedawno deweloper Bloober Team zaprezentował kolejny rzut oka na Cronos: The New Dawn, nadchodzące nowe IP, które będzie dalej rozwijać dziedzictwo survival horroru studia. Gra ukaże się jeszcze w tym roku na PC i konsolach, a skoro już tak jest, w ramach bloga deweloperów zapoznaliśmy się z walką i różnymi wrogami w grze.
Film ujawnia, że jednym z podstawowych i najtrudniejszych elementów do opanowania jest pokonywanie wrogów, którzy lubią łączyć się i eskalować w coraz większe zagrożenia. W przypadku potworów znanych jako Orphans chodzi o to, że gdy zabijasz jednego, służy on jako paliwo dla drugiego, umożliwiając temu wrogowi połączenie się ze swoim upadłym rodakiem, aby stać się czymś więcej i zazwyczaj gorszym.
Z tego powodu będziesz musiał być jeszcze mądrzejszy w korzystaniu z broni i narzędzi, co Bloober Team rozwija, dzieląc się informacjami o niektórych gadżetach. Jest Javelin, który wykorzystuje szybkostrzelne pociski, a także Hammer, który zamiast tego ma tendencję do zadawania dużych obrażeń z bliska, co jest idealne do wykańczania wrogów, którzy chcą się połączyć. W przeciwnym razie Bloober zachęca graczy do odciągania wrogów od zwłok, aby uniemożliwić im połączenie się w pierwszej kolejności.
Jeśli chodzi o różne rodzaje Orphans, kilka z nich zostało udostępnionych, w tym Doppelganger, który jest uważany za najczęstsze zagrożenie, nawet jeśli nie wszystkie wyglądają lub działają podobnie. Niektórzy będą pędzić i szarżować na gracza, inni to osiłki, które są trudniejsze do pokonania i uderzone z dużą siłą, inne lubią używać głównie ataków dystansowych. Ale to nie wszystko, ponieważ istnieją również specjalni wrogowie, którzy pojawiają się tylko w określonych lokacjach, oferując jeszcze więcej wyzwań do pokonania, o czym dowiemy się więcej w przyszłości.
Zapoznaj się z najnowszym wpisem na blogu deweloperów poniżej.