Od Rolanda po Vex, wszyscy mamy swoich ulubionych Vault Hunterów z gier Borderlands. Ich umiejętności, osobowości i projekty są zróżnicowane i - zgodnie z niedawnym filmem deweloperów - potrzeba wiele, aby zdecydować o każdym aspekcie Vault Huntera.
"Każdy w firmie może zaprezentować Vault Huntera" – powiedział dyrektor zarządzający ds. narracji Lin Joyce. "Gramy w tę grę tak bardzo, że zaczynamy myśleć o tym, co chcielibyśmy w niej zobaczyć w następnej kolejności. Zbieramy oferty na poziomie firmy. Przeglądamy te boiska i zawężamy je. Często bierzemy elementy z wielu tonacji i łączymy je ze sobą, aby stworzyć coś jeszcze bardziej kozackiego".
Wygląda na to, że drzwi są o wiele bardziej otwarte, niż mogłoby się początkowo wydawać, tworząc Vault Huntera. Prezentacje pochodzą z całego Gearbox i to nie tylko mniejszy zespół decyduje o naszych grywalnych postaciach w przyszłości. Jeśli chodzi o Borderlands 4, mamy Vex, Rafę, Harlowe'a i Amona gotowych do walki z Kairosem. Będziemy musieli zobaczyć, czy ci nowi bohaterowie sprostają oczekiwaniom stawianym przez jednych z najlepszych w serii.