Polski
Gamereactor
wiadomości
Borderlands 4

Borderlands 4 sprawi, że gracz poczuje, że jest ważny

Zespół obiecał, że świat będzie naturalny i reaktywny.

HQ

Podczas niedawnego panelu na PAX West część zespołu odpowiedzialnego za Borderlands 4 dyskutowała o tym, w jakim kierunku chcą poprowadzić tytuł, a w szczególności o tym, jak gracze będą wchodzić w interakcje z otaczającym ich światem.

Dyrektor narracyjny Sam Winkler powiedział: "W przypadku Borderlands 4 chcemy przywrócić go graczowi. Chcemy mieć pewność, że gracz i vault hunterzy będą głównymi postaciami naszej historii.

"Chcemy mieć pewność, że świat jest reaktywny, że świat jest uziemiony. Że choć zachowujemy nasz humor, który sprawia, że wiele osób wraca do naszej serii, w grze chcemy mieć pewność, że jest on sytuacyjny, że pojawia się naturalnie.

"Tworząc te postacie, zawsze upewniamy się, że mają silne osobowości, że będą inaczej reagować na różne sytuacje, że widzimy tego efekty".

Starszy producent produktu Anthony Nicholson dodał, że "poczucie, że to ty popychasz sprawy do przodu i załatwiasz sprawy, a nie jesteś z nimi na przejażdżce" jest tym, do czego dążą w doświadczeniach graczy.

Miło jest wiedzieć, że zespół zdaje sobie sprawę z często memowanych dialogów, dzięki którym seria zyskała reputację i podejmuje kroki, aby przynajmniej spróbować to zmienić.

Borderlands 4

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości